Η Hennes & Mauritz ανακοίνωσε σήμερα μια υποχώρηση 17% στα κέρδη του δευτέρου τριμήνου, καθώς η σουηδική εταιρία ενδυμάτων λιανικής χτυπήθηκε από χαμηλότερες πωλήσεις και το ισχυρό δολάριο.
Η H&M τόνισε ότι, κατά το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαΐου, τα καθαρά της κέρδη μειώθηκαν σε 5,357 δισ. σουηδικές κορώνες (649,6 εκατ. δολάρια), έναντι 6,453 δισ. την ίδια περίοδο του περασμένου έτους.
Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρά κέρδη ύψους 5,46 δισ. κορώνες.
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρία γνωστοποίησε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε 46,87 δισ. στο τρίμηνο, από 45,87 δισ. κορώνες το προηγούμενο έτος.
Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος Karl-Johan Persson ανέφερε ότι οι πωλήσεις του Μαρτίου και του Απριλίου είναι σημαντικά χαμηλότερες των προσδοκιών, καθώς οι δύο αυτοί μήνες επηρεάστηκαν αρνητικά από τον κρύο ανοιξιάτικο καιρό σε πολλές από τις αγορές της H&M.
«Το γεγονός ότι η αύξηση στις πωλήσεις τριμήνου ήταν χαμηλότερη απ' ότι σχεδιάζαμε, φυσικά είχε αντίκτυπο και στα κέρδη», τόνισε ο Persson.
Στις 31 Μαΐου, η εταιρία είχε 4.077 καταστήματα σε 62 χώρες, από 3.639 την ίδια ημερομηνία του 2015. Ο όμιλος σχεδιάζει να προσθέσει περίπου 425 νέα καταστήματα στη διάρκεια του οικονομικού έτους 2015-2016.
Παράλληλα, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο άρχισε να προσφέρει τα προϊόντα της μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων σε εννέα παραπάνω χώρες, περιλαμβανομένων της Ιρλανδίας, της Ιαπωνίας και της Ελλάδας. Η εταιρία έχει πλέον διαδικτυακή παρουσία σε 32 χώρες.