Η βρετανική Burberry κατέγραψε μια πτώση 3% στις πωλήσεις like-for-like κατά τη διάρκεια ενός «δύσκολου» πρώτου εξαμήνου, γεγονός που υπογραμμίζει τις μεγάλες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο νέος διευθύνων σύμβουλος Marco Gobbetti όταν πάρει τα ηνία από τον Christopher Bailey το 2017.
Ο όμιλος προϊόντων πολυτελείας ανέφερε ότι μια θετική συνεισφορά 3% από νέα καταστήματα, οδήγησε σε αμετάβλητες πωλήσεις λιανικής ύψους 423 εκατ. στερλινών. Το νούμερο είναι ελαφρώς υψηλότερο σε σχέση με τις προσδοκίες των αναλυτών, μεταδίδει το Reuters.
Η εταιρία παλεύει έναντι μιας πτώσης στις πωλήσεις στην κινεζική ενδοχώρα και στο Χονγκ Κονγκ, καθώς ενός περιβαλλοντος λιγότερων τουριστών στην Ευρώπη μετά τις επιθέσεις σε Παρίσι και Βρυξέλλες.
Ωφελείται, πάντως, από την πτώση στην αξία της στερλίνας που ακολούθησε το βρετανικό δημοψήφισμα του περασμένου μήνα και εκτιμά ότι τα προσαρμοσμένα της κέρδη θα τονωθούν κατά περίπου 90 εκατ. στερλίνες σε περίπτωση που οι ισοτιμίες παραμείνουν στα τρέχοντα επίπεδα.
Σε ό,τι αφορά στη χονδρική, η εταιρία επεσήμανε ότι «από το Μάιο και μετά, η προοπτική μας για τα έσοδα από τη χονδρική, ιδιαίτερα στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι πιο επιφυλακτική τόσο για το πρώτο όσο και για το δεύτερο μισό του έτους».
Σε κάθε περίπτωση, η Burberry ανέφερε ότι «το εξωτερικό περιβάλλον παραμένει δύσκολο», αλλά «παραμένουμε βέβαιοι ότι θα επιτύχουμε τους οικονομικούς στόχους που σκιαγραφήθηκαν με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα».