Degiro: Αύξηση 78% στους λογαριασμούς πελατών το Q3

Κατά το τρίτο τρίμηνο, επεξεργάστηκε αριθμός-ρεκόρ στις συναλλαγές, με 2.303.114 συναλλαγές και άνοιγμα 16.190 νέων λογαριασμών για τη διαδικτυακή χρηματιστηριακή.

Degiro: Αύξηση 78% στους λογαριασμούς πελατών το Q3

Η διαδικτυακή χρηματιστηριακή DEGIRO εμφάνισε μεγάλη αύξηση στον αριθμό των νέων λογαριασμών κατά το τρίτο τρίμηνο. Ο Σεπτέμβριος έκλεισε με 128 χιλιάδες λογαριασμούς πελατών, παρουσιάζοντας αύξηση +78% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Ο αριθμός των συναλλαγών αυξήθηκε σε 6,7 εκατομμύρια (+63%).

Κατά το τρίτο τρίμηνο επεξεργάστηκε αριθμός-ρεκόρ στις συναλλαγές, με 2.303.114 συναλλαγές και άνοιγμα 16.190 νέων λογαριασμών.

«Η DEGIRO, η οποία προσφέρει τις υπηρεσίες της σε 17 χώρες, είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής χρηματιστηριακών υπηρεσιών στην Ολλανδία και μέσα στις 10 πρώτες στην Ευρώπη. «Ο στόχος μας να γίνουμε η #1 πάροχος στην Ευρώπη έρχεται όλο και πιο κοντά. Περισσότερο από το 50% των πελατών μας είναι εκτός Ολλανδίας. Χάρη στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας κλίμακας, η DEGIRO είναι ήδη μια κερδοφόρα επιχείρηση», λέει ο Gijs Nagel, διευθυντής της DEGIRO.

Σημειώνεται ότι η DEGIRO προσφέρει επενδύσεις σε τιμές χονδρικής. «Βελτιστοποιούμε τη χρήση της τεχνολογίας στις λειτουργίες μας, πράγμα που μας καθιστά πολύ αποτελεσματικούς. Περνάμε τα οφέλη αυτής της αποτελεσματικής προσέγγισης στους πελάτες μας», τονίζει ο κ. Nagel.

Σύμφωνα με την DEGIRO, οι πελάτες της έχουν εξοικονομήσει πάνω από 100 € εκατομμύρια σε προμήθειες. «Η τεχνολογία μάς επιτρέπει να παρέχουμε μια υπηρεσία όπου οι πελάτες μας επωφελούνται από δίκαιες προμήθειες. Ταυτόχρονα, η DEGIRO έχει καθιερωθεί ως ένα σταθερό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα με σταθερά αποτελέσματα», σημειώνει ο κ. Nagel.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v