H Qualcomm, o μεγαλύτερος παραγωγός τσιπ για κινητά τηλέφωνα, θα εξαγοράσει την NXP Semiconductors σε μια συναλλαγή που αποτιμάται στα 47 δισ. δολάρια, με στόχο να μειώσει την εξάρτηση της από την αγορά των έξυπνων κινητών.
Η εταιρεία με έδρα το Σαν Ντιέγκο συμφώνησε να καταβάλλει 110 δολάρια ανά μετοχή για την NXP, του μεγαλύτερου προμηθευτή τσιπ για την αυτοκινητοβιομηχανία. Η προσφορά συνιστά premium 11%.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, το ντιλ θα χρηματοδοτηθεί με ρευστό και την έκδοση νέου χρέους.
Ο CEO, Στιβ Μόλενκοπφ, στοιχηματίζει ότι η συμφωνία θα διευκολύνει την είσοδο της εταιρείας στην αγορά των ηλεκτρονικών για αυτοκίνητα. Η ολλανδική NXP με έδρα το Άιντχοβεν είναι ισχυρή σε αυτόν τον τομέα μετά την εξαγορά της Freescale Seminconductor την προηγούμενη χρονιά.