Αποζημιώσεις πελατών 400 εκατ. στερλινών από την RBS

Η τράπεζα επιδιώκει να δώσει τέλος σε μια από τις μακροβιότερες διαμάχες με τους πελάτες της. Έχει παραδεχθεί αδικοπραγία σε κάποια πράγματα, αλλά δεν έχει παραδεχθεί πως ώθησε εταιρίες σε πτώχευση για να αγοράσει φθηνά τα περιουσιακά τους στοιχεία.

Αποζημιώσεις πελατών 400 εκατ. στερλινών από την RBS

Η Royal Bank of Scotland ξεκινά ένα πρόγραμμα αποζημιώσεων, ύψους 400 εκατ. στερλινών, προς τους πελάτες που ισχυρίζονται ότι τους εκμεταλλεύτηκε και τους κακομεταχειρίστηκε η μονάδα αναδιάρθρωσης μικρών επιχειρήσεων. Η τράπεζα προσπαθεί να βάλει τέλος σε μία από τις μακροβιότερες μάχες στο μέτωπο των υπηρεσιών προς τους πελάτες, εξηγεί το Reuters.

Η κρατική τράπεζα ανακοίνωσε ότι θα βάλει στην άκρη το ποσό αυτό, έπειτα από χρόνια κατά τα οποία υπερασπιζόταν τον εαυτό της έναντι των ισχυρισμών πως το Global Restructuring Group επίτηδες ώθησε κάποιες εταιρίες στην πτώχευση για να αγοράσει φθηνότερα τα περιουσιακά τους στοιχεία.

Η τράπεζα παραδέχθηκε αδικοπραγία κατά ένα μέρος, στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε τις μικρές επιχειρήσεις, ωστόσο δεν παραδέχθηκε ότι οι εταιρίες οδηγήθηκαν επί τούτου σε πτωχεύσεις ή σε αλλαγές διοίκησης.

«Λυπάμαι πολύ που δεν προσφέραμε το επίπεδο των υπηρεσιών και της κατανόησης που θα έπρεπε», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της RBS, Ross McEwan, σε ανακοίνωσή του. Πιο συγκεκριμένα, η RBS παραδέχθηκε ότι θα μπορούσε να έχει διαχειριστεί καλύτερα τη μεταφορά των πελατών της στην μονάδα GRG και πως θα έπρεπε να έχει εξηγήσει με περισσότερη προσοχή, τυχόν αλλαγές στη διοίκηση και κόστη πωλήσεων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v