Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η IBM αυξάνει τα data centers για να πιέσει την Amazon

Εντείνεται ο άγριος ανταγωνισμός στο cloud, ενώ η IBM ακολουθεί το παράδειγμα των Facebook και Google που δεσμεύθηκαν για μεγάλες επενδύσεις στη Βρετανία. Η υποτίμηση της στερλίνας δεν ήταν παράγοντας στην απόφαση της εταιρίας, τόνισε ο επικεφαλής.

Η IBM αυξάνει τα data centers για να πιέσει την Amazon

Η IBM σχεδιάζει να τριπλασιάσει την χωρητικότητα data centers που έχει στη Βρετανία, όπως τόνισε σε σημερινή ανακοίνωσή της. Η τεχνολογική εταιρία ακολουθεί το παράδειγμα του Facebook και της Google που δεσμεύθηκαν να επενδύσουν στη χώρα παρά το δημοψήφισμα και την απόφαση για Brexit, στην προσπάθεια να τονώσει τον ανταγωνισμό κατά Amazon και Microsoft στο cloud.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής δέσμευση της IBM απέναντι στη Βρετανία, αν και η εταιρία δεν αποκάλυψε το μέγεθος της επένδυσής της, μεταδίδει το CNBC. Η IBM ετοιμάζεται να ανοίξει τέσσερα νέα data centers στη χώρα, οδηγώντας το σύνολο στα έξι.

Η πρώτη από τις νέες εγκαταστάσεις θα ανοίξει στα τέλη Δεκεμβρίου, ενώ οι επόμενες τρεις θα ακολουθήσουν το 2017.

Ο Sebastian Krause, επικεφαλής της IBM Cloud στην Ευρώπη, επεσήμανε ότι η Βρετανία είναι μια «ελκυστική αγορά» για επενδύσεις, παρά την απόφασή της να αποχωρήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Τα ποσοστά ανάπτυξης για το cloud στη Βρετανία θα πρέπει να είναι περίπου 25% (...) μέχρι το 2020, επομένως είναι μια σημαντική ευκαιρία, ιδιαίτερα αν αναλογιστείτε ότι η ευρωπαϊκή αγορά cloud είναι σε μέγεθος περίπου στα 100 δισ. δολάρια (...) και η Βρετανία αντιστοιχεί περίπου στο ένα τρίτο αυτών», τόνισε το στέλεχος, μιλώντας στην τηλεόραση του διεθνούς δικτύου.

Ο επικεφαλής υπογράμμισε πως η υποτίμηση της στερλίνας δεν αποτέλεσε παράγοντα στην απόφαση της IBM να επεκτείνει τα data centers της στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Αξιολογούμε περιοχές για να επενδύσουμε, παρατηρούμε την αγορά αρκετά έντονα με τον καιρό, άρα αυτή η απόφαση έχει αξιολογηθεί αρκετό καιρό πριν το Brexit», τόνισε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v