Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

H Tesla ανακαλεί 53.000 οχήματα για επισκευή

Η εταιρία αρχίζει να αντικαθιστά ελαττωματικά χειρόφρενα οχημάτων που κατασκεύασε πέρυσι. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακάλεσαν πάνω από 53 εκατ. οχήματα πέρυσι στις ΗΠΑ, σηματοδοτώντας την τρίτη συνεχόμενη χρονιά ανακλήσεων-ρεκόρ.

H Tesla ανακαλεί 53.000 οχήματα για επισκευή

Η Tesla ανακάλεσε σχεδόν τα δύο τρίτα των οχημάτων που κατασκεύασε πέρυσι, προκειμένου να αντικαταστήσει ελαττωματικά ηλεκτρονικά χειρόφρενα. Όπως μεταδίδει το Bloomberg, αυτή είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ανάκλησή της μέχρι στιγμής.

Περίπου 53.000 αυτοκίνητα Model S και Model X, που συναρμολογήθηκαν μεταξύ Φεβρουαρίου και Οκτωβρίου του 2016, περιλαμβάνουν ένα μικρό γρανάζι που ενδέχεται να είναι ελαττωματικό από την κατασκευή του, από τον προμηθευτή της Tesla, σύμφωνα με ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της εταιρίας.

Σε περίπτωση που σπάσει αυτό το γρανάζι, το χειρόφρενο θα μπορούσε να κολλήσει, εξήγησε η Tesla.

«Λιγότερο από το 5% των οχημάτων που ανακαλούνται μπορεί να έχουν επηρεαστεί από αυτό το πρόβλημα. Ανακαλούμε ένα σύνολο 53.000 οχημάτων επειδή είμαστε πολύ προσεκτικοί», αναφέρει η ανακοίνωση και διευκρινίζει ότι «εξαιτίας της σχεδίασης του γραναζιού είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε ακριβώς ποια οχήματα έχουν επηρεαστεί».

Η ανάκληση καλύπτει περίπου το 63% των περίπου 84.000 αυτοκινήτων που κατασκεύασε η Tesla το 2016. Όπως επισημαίνει το Bloomberg, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακάλεσαν περισσότερα από 53 εκατ. οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες πέρυσι, σηματοδοτώντας την τρίτη συνεχόμενη χρονιά ανακλήσεων-ρεκόρ.

Στο μεταξύ η ανάκληση της Tesla έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο για την εταιρία, καθώς βρίσκεται υπό άνευ προηγούμενου εξονυχιστικό έλεγχο διότι ο CEO Elon Musk ετοιμάζει μια δραματική επέκταση για να στηρίξει μεγαλύτερη παραγωγή του Model 3, του πιο οικονομικά προσιτού αυτοκινήτου που κατασκευάζει μέχρι στιγμής. Η εταιρία σχεδιάζει να κατασκευάσει μισό εκατομμύριο οχήματα το 2018 και ένα εκατομμύριο το 2020.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v