Η καταναλωτική εμπιστοσύνη δεν ήταν τόσο ισχυρή όσο είχε μετρηθεί αρχικά το Μάιο, χωρίς ωστόσο να σημειώσει ουσιαστική μεταβολή σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν διαμορφώθηκε στις 97,1 μονάδες το Μάιο, έναντι αρχικής μέτρησης στις 97,7 μονάδες.
Τον Απρίλιο η καταναλωτική εμπιστοσύνη βρισκόταν στις 97 μονάδες.
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters ανέμεναν ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη θα ανέλθει στις 97,5 μονάδες.