Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Γερμανίας φοβούνται οι CFOs

Οι CFOs που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση είπαν πως προβληματίζονται σε μεγάλο βαθμό από την ένταση στις σχέσεις Ουάσινγκτον-Βερολίνου, καθώς έχουν έρθει στην επιφάνεια τεράστιες διαφορές σε ζητήματα που αφορούν κλίμα, εμπόριο και άμυνα.

Εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Γερμανίας φοβούνται οι CFOs

Ένας «πόλεμος λέξεων» μεταξύ του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και της Γερμανίδας καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ τις τελευταίες εβδομάδες έχει προκαλέσει φόβους για επερχόμενο εμπορικό πόλεμο, σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση του CNBC σε διευθύνοντες οικονομικούς συμβούλους ορισμένων εκ των μεγαλυτέρων εταιρειών του κόσμου.

Οι CFOs που συμμετείχαν στη δημοσκόπηση είπαν πως προβληματίζονται σε μεγάλο βαθμό από την ένταση στις σχέσεις Ουάσινγκτον-Βερολίνου, καθώς έχουν έρθει στην επιφάνεια τεράστιες διαφορές σε ζητήματα που αφορούν το κλίμα, το εμπόριο και την άμυνα.

Πάνω από το 64% των CFOs ενός μεγάλου εύρους βιομηχανιών δήλωσαν πως είτε «ανησυχούν κάπως» ή «ανησυχούν πολύ» για την τεταμένη ατμόσφαιρα μεταξύ των ΗΠΑ και της Γερμανίας.  



Ωστόσο, το 30,8% των ερωτηθέντων είπαν πως «δεν ανησυχούν καθόλου» πως οι πολιτικές και η ρητορική της κυβέρνησης Τράμπ έναντι του Βερολίνου θα οδηγήσουν σε εμπορικό πόλεμο. Περίπου 5% απάντησαν πως δεν γνωρίζουν αν οι τελευταίες πολιτικές εξελίξεις θα πρέπει να αποτελούν πηγή ανησυχίας.

Για το θέμα του Brexit, πάνω από το ένα τρίτο των CFOs δήλωσε είτε «πιο αισιόδοξο» ή «πολύ πιο αισιόδοξο» για μια λύση για το Brexit 12 μήνες μετά την ψηφοφορία, ενώ αντιθέτως το 23,1% είπε πως είναι «πιο απαισιόδοξο» για το αποτέλεσμα του Brexit, με πάνω από το 40% των ερωτηθέντων να απαντά πως είτε είναι αβέβαιοι ή η άποψή τους δεν έχει αλλάξει από τις 23 Ιουνίου του 2016.



Η δημοσκόπηση του CNBC έγινε σε 39 CFOs από τις μεγαλύτερες δημόσιες και ιδιωτικές εταιρείες του κόσμου, από ένα μεγάλο εύρος τομέων, που συνολικά διαχειρίζονται άνω των 4 τρισ. δολαρίων, και διενεργήθηκε στο διάστημα 2-16 Ιουνίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v