Το Facebook βρίσκεται εν μέσω συζητήσεων με εταιρίες παραγωγής του Χόλιγουντ, σχετικά με την παραγωγή ποιοτικών τηλεοπτικών προγραμμάτων. Η εταιρία έχει στόχο να έχει αρχίσει τη μετάδοση δικών της προγραμμάτων μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal που επικαλείται το CNBC.
Ο κολοσσός στην κοινωνική δικτύωση έδειξε πως προτίθεται να δεσμευτεί για προϋπολογισμό παραγωγής μέχρι και τριών εκατομμυρίων δολαρίων ανά επεισόδιο, κατά τη διάρκεια συναντήσεων με συντελεστές του Χόλιγουντ, σύμφωνα με πηγές της εφημερίδας που γνωρίζουν την υπόθεση.
Το Facebook ελπίζει να προσελκύσει κοινό ηλικίας 13-34 ετών, με μια κάπως μεγαλύτερη εστίαση στους 17-30. Η εταιρία έχει ήδη προγραμματίσει το «Strangers», ένα ρομαντικό δράμα, και το τηλεοπτικό παιχνίδι «Last State Standing».
Το Facebook δεν έχει σχολιάσει τις πληροφορίες.
Η εταιρία αναμένεται να μεταδώσει τα επεισόδια με τον παραδοσιακό τρόπο, αντί να παρουσιάσει ταυτόχρονα μια ολόκληρη σεζόν, όπως κάνουν το Netflix και Amazon, τόνισε η WSJ.