Ο χρυσός «όπλο» κατά του καρκίνου;

Νέα επιστημονική έρευνα αποκάλυψε νέες ιδιότητες του πολύτιμου μετάλλου, αυτή τη φορά για τη θεραπεία καρκινικών κυττάρων.

Ο χρυσός «όπλο» κατά του καρκίνου;

Νέο σκοπό αποκτά ο χρυσός, καθώς επιστημονική έρευνα αποκαλύπτει ότι μικρά κομμάτια του πολύτιμου μετάλλου μπορούν να χρησιμοποιηθούν στον αγώνα κατά του καρκίνου.

Επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου ανακάλυψαν πως το κίτρινο μέταλλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τρόπο που αυξάνει την αποτελεσματικότητα των φαρμάκων που συνταγογραφούνται για να θεραπεύσουν τα καρκινικά κύτταρα στους πνεύμονες.

Μικροσκοπικά κομμάτια του πολύτιμου μετάλλου, γνωστά ως νανοσωματίδια χρυσού, εσωκλείστηκαν σε χημική συσκευή και χρησιμοποιήθηκαν για να επιταχύνουν άλλες χημικές αντιδράσεις, εξηγεί δημοσίευμα του CNBC.

«Ανακαλύψαμε νέες ιδιότητες του χρυσού που προηγούμενα ήταν άγνωστες και τα ευρήματά μας δείχνουν ότι το μέταλλο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την απελευθέρωση φαρμάκων μέσα σε όγκους με πολύ ασφαλή τρόπο», διευκρίνισε ο Δρ. Asier Unciti-Broceta του κέντρου του Cancer Research UK στο Εδιμβούργο.

«Έχουμε ακόμη κι άλλη δουλειά να κάνουμε πριν το χρησιμοποιήσουμε αυτό στους ασθενείς μας, αλλά αυτή η μελέτη είναι ένα βήμα μπροστά. Ελπίζουμε μια τέτοια συσκευή να μπορεί κάποια στιγμή να τοποθετηθεί στους ανθρώπους από τους χειρουργούς, ώστε να ενεργοποιεί τη χημειοθεραπεία απευθείας στους όγκους και να μειώνει τις ζημιογόνες συνέπειες σε υγιή όργανα», πρόσθεσε ο επιστήμονας.