Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

H Αldi συμμαχεί με Instacart για να ανταγωνιστεί την Amazon

Την διανομή φρούτων και λαχανικών στα σπίτια των καταναλωτών σε τρεις πόλεις των ΗΠΑ θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα η γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ. Προβλέπει αύξηση της διαδικτυακής αγοράς.

H Αldi συμμαχεί με Instacart για να ανταγωνιστεί την Amazon

H γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Aldi ανακοίνωσε την Κυριακή ότι θα συνεργαστεί με την Instacart για την διανομή φρούτων και λαχανικών στα σπίτια των καταναλωτών σε τρεις πόλεις των ΗΠΑ.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η Aldi θα ξεκινήσει το πιλοτικό πρόγραμμα στο τέλος του μήνα στο Λος Άντζελες, στην Ατλάντα και στο Ντάλας, με την προοπτική μελλοντικής επέκτασης.

Η γερμανική εταιρεία δεν προσφέρει στους καταναλωτές την επιλογή να ψωνίζουν διαδικτυακά και η συνεργασία είναι ένας τρόπος να ελέγξει την ζήτηση για παραγγελίες μέσω διαδικτύου, δήλωσε ο αντιπρόεδρος Scott Patton στο Reuters.

«Η παραγγελία ειδών παντοπωλείου μέσω διαδικτύου είναι ένα σχετικό μικρό κομμάτι της αγοράς αλλά συνεχίζει να αυξάνεται» σημείωσε ο κ. Patton.

Mια έκθεση του Food Marketing Institute και της Nielsen τον Ιανουάριο υπολόγισε ότι οι δαπάνες για διαδικτυακές παραγγελίες φρούτων και λαχανικών την περίοδο 2016-2025 θα αυξηθούν από το 4,3% των συνολικών πωλήσεων τροφίμων και αναψυκτικών στις ΗΠΑ στο 20% ή πάνω από 100 δισ. δολάρια.

Η κίνηση της Aldi γίνεται σε μια στιγμή που έχει ξεσπάσει «πόλεμος τιμών» ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες σούπερμαρκετ στη χώρα. Η γερμανική Lidl έχει αρχίσει να ανοίγει καταστήματα στη χώρα και η Amazon ανακοίνωσε τον Ιούνιο ότι θα εξαγοράσει την Whole Food Markets.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v