Νέο εργαλείο για τη διαχείριση των επιστροφών προϊόντων από τη UPS

Η υπηρεσία UPS Returns® Manager παρέχει στους εμπόρους ηλεκτρονική διαχείριση και προβολή των επιστροφών προϊόντων.

Νέο εργαλείο για τη διαχείριση των επιστροφών προϊόντων από τη UPS

Η UPS ανακοίνωσε σήμερα ότι θα προσφέρει το UPS Returns® Manager, ένα δωρεάν ηλεκτρονικό εργαλείο που επιτρέπει στους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου να προσαρμόζουν τις αποστολές επιστροφής, σύμφωνα με την πολιτική τους.

Οι εταιρικοί πελάτες της UPS μπορούν πλέον να διαχειρίζονται τις αποστολές επιστροφών χωρίς να χρειάζεται να ενσωματώσουν νέα τεχνολογία στα δικά τους συστήματα πληροφορικής. Οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν την υπηρεσία μπορούν να εκτυπώσουν μια ετικέτα επιστροφής απευθείας από το ups.com tracking (ιστοσελίδα και κινητό) και από ειδοποιήσεις μέσω email.

Η υπηρεσία UPS Returns Manager, διαθέσιμη σε 44 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, παρέχει στους εμπόρους του διαδικτύου ένα πολύτιμο εργαλείο για να διαχειρίζονται τις επιστροφές σε μια παγκόσμια αγορά, όπου οι αγοραστές επιστρέφουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε εμπορεύματα κάθε χρόνο. Και φυσικά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο όπως δωρεάν επιστροφές. Διάφορες εκτιμήσεις του κλάδου αξιολογούν ότι το κόστος των επιστροφών κυμαίνεται μεταξύ 10%-15% του κόστους των πωληθέντων εμπορευμάτων.

«Οι ηλεκτρονικές επιστροφές αποτελούν πονοκέφαλο για πολλούς Ευρωπαίους εμπόρους λιανικής πώλησης και τους πελάτες τους. Η UPS Returns Manager κάνει τη διαδικασία πολύ πιο εύκολη» είπε ο Abhijit Saha, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της UPS Ευρώπης. «Είναι η τέλεια λύση για κάθε αποστολέα, ιδιαίτερα για τους μικρούς και μεσαίου μεγέθους εμπόρους, που δεν έχουν την επιλογή εσωτερικής λύσης. Η UPS είναι ο πρώτος προμηθευτής logistics που προσφέρει τη δημιουργία αποστολής επιστροφής μέσω σελίδας παρακολούθησης».

Η υπηρεσία UPS Returns Manager παρέχει πολλά πλεονεκτήματα σε εμπόρους που χρησιμοποιούν τη UPS:

• Δυνατότητα προέγκρισης αποστολών επιστροφής για συγκεκριμένους λογαριασμούς
• Ελεγχόμενη, φιλική προς τους καταναλωτές, διαδικασία επιστροφής παρόμοια με εκείνες μεγάλων ιστοσελίδων λιανικής πώλησης, αλλά χωρίς την ενσωμάτωση νέας τεχνολογίας
• Μια πηγή πληροφόρησης για τους λόγους των επιστροφών
• Ένα άμεσο και εύκολο τρόπο παροχής ετικετών επιστροφής στους πελάτες
• Μια οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση για την τοποθέτηση ετικέτας επιστροφής σε κάθε εξερχόμενη συσκευασία
• Αύξηση της πιστότητας των πελατών λόγω των εύκολων επιστροφών

Η μελέτη της UPS Pulse of the Omni-Channel Retailer το 2016 δείχνει ότι πάνω από τους μισούς εμπόρους στο διαδίκτυο βλέπουν την αποδοχή και τη διαχείριση των επιστροφών ως βασική πρόκληση και πολλοί αγοραστές στο διαδίκτυο ελέγχουν τους όρους της πολιτικής επιστροφής ενός εμπόρου, όταν αποφασίζουν εάν θα πραγματοποιήσουν μια αγορά

Η UPS Returns Manager θα είναι διαθέσιμη σε 44 χώρες και περιοχές για επιστροφές πακέτων εσωτερικού και ενδο-ευρωπαϊκού εδάφους.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v