Η εταιρεία παιχνιδιών Lego συνεργάζεται με την κινεζική διαδικτυακή εταιρεία Tencent για να τη δημιουργία από κοινού online παιχνιδιών και ενδεχομένως ενός κοινωνικού δικτύου, που θα απευθύνεται σε παιδιά στην Κίνα.
Η Lego παρουσίασε επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, με την κινεζική αγορά όμως να είναι φωτεινή εξαίρεση, καθώς οι πωλήσεις εκεί αυξήθηκαν κατά 25-30% το 2016.
Ανταγωνίζεται την εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών Barbie Mattel και την Hasbro, την εταιρεία πίσω από το «My Little Pony», για το ποια θα πάρει το κομμάτι της κινεζικής αγοράς παιχνιδιών των 31 δισ. δολαρίων.
Η Lego ανακοίνωσε τη συνεργασία με την Tencent, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο και επιχείρηση τυχερών παιχνιδιών της Κίνας, με στόχο τη δημιουργία ασφαλούς διαδικτυακού περιβάλλοντος που θα καλύπτει περιεχόμενο, πλατφόρμες και εμπειρίες προσαρμοσμένες στα παιδιά της Κίνας.
Σύμφωνα με το Reuters, η συνεργασία τους θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη παιδικής ζώνης βίντεο Lego στην πλατφόρμα βίντεο της Tencent, καθώς επίσης και την ανάπτυξη και λειτουργία παιχνιδιών με την άδεια της Lego, σύμφωνα με την εταιρεία παιχνιδιών.
Επίσης, περιλαμβάνει το LEGO BOOST - με σετ ανάπτυξης και κωδικοποίησης που θα δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να μετατρέψουν τις δημιουργίες τους σε κινούμενα αντικείμενα, ενώ θα διερευνήσει την ανάπτυξη ενός κοινού κοινωνικού δικτύου για παιδιά στην Κίνα.