Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Facebook: Η AggregateIQ έδωσε $2 εκατ. σε διαφημίσεις για το Brexit

Οι ισχυρισμοί αυξάνουν την πίεση στην καναδική εταιρεία και την Cambridge Analytica για να εξηγήσουν αν οι προσωπικές πληροφορίες χρησιμοποιήθηκαν με στόχο τους Βρετανούς ψηφοφόρους πριν το δημοψήφισμα για την αποχώρηση από την ΕΕ.

Facebook: Η AggregateIQ έδωσε $2 εκατ. σε διαφημίσεις για το Brexit

Το Facebook αποκάλυψε ότι η AggregateIQ, μία καναδική εταιρεία δεδομένων με φερόμενες διασυνδέσεις με τη Cambridge Analytica, ξόδεψε 2 εκατ. δολάρια σε διαφημίσεις που σχετίζονταν με το Brexit, στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με τους Financial Times, .

Ο επικεφαλής τεχνολογίας του κοινωνικού δικτύου Mike Schroepfer είπε στους Βρετανούς βουλευτές την Πέμπτη ότι το Facebook θα εισάγει «ριζική διαφάνεια» για αντιμετωπίσει τις αμφιβολίες σχετικά με τη χρήση πληροφοριών στις πολιτικές διαφημίσεις.

Οι αλλαγές, που θα γίνουν πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές στο Ηνωμένο Βασίλειο την επόμενη χρονιά, θα περιλαμβάνουν μία νέα απαίτηση, σύμφωνα με την οποία οι πολιτικές διαφημίσεις πρέπει να επισημαίνονται και να εγκρίνονται. Θα πρέπει επίσης να δημοσιεύουν πληροφορίες για τη χρηματοδότησή τους, έτσι ώστε οι χρήστες να βλέπουν ποιος έχει πληρώσει γι’ αυτές.

Οι ισχυρισμοί του Facebook για την AggregateIQ θα αυξήσουν την πίεση στην καναδική εταιρεία και την Cambridge Analytica για να εξηγήσουν αν οι προσωπικές πληροφορίες χρησιμοποιήθηκαν με στόχο τους Βρετανούς ψηφοφόρους πριν το δημοψήφισμα για την αποχώρηση από την ΕΕ.  Και οι δύο εταιρείες έχουν αρνηθεί ότι χρησιμοποίησαν τα δεδομένα του Facebook και ότι σχετίζονται.

Το Vote Leave, το βασικό γκρουπ υπέρ του Brexit στο Ηνωμένο Βασίλειο με επικεφαλής τον υπουργό Εξωτερικών Μπόρις Τζόνσον και τον υπουργό Περιβάλλοντος Μάικλ Γκόουβ, έδωσε εκατομμύρια στερλίνες στην AggregateIQ ενόψει του δημοψηφίσματος πέρυσι.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v