AXA: Στα 3,3 δισ. ευρώ τα λειτουργικά κέρδη το α΄ εξάμηνο

Τα συνολικά έσοδα του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 53,6 δισ. σημειώνοντας άνοδο 3%. Ο Δείκτης Φερεγγυότητας ΙΙ ανήλθε στο 233%, καταγράφοντας αύξηση 28 μονάδων

AXA: Στα 3,3 δισ. ευρώ τα λειτουργικά κέρδη το α΄ εξάμηνο

Στα 3,3 δισ. ευρώ ανήλθαν τα λειτουργικά κέρδη της ΑΧΑ το α΄ εξάμηνο του 2018, καταγράφοντας αύξηση 9%, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Τα συνολικά έσοδα του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 53,6 δισ. σημειώνοντας αύξηση 3%. Ο Δείκτης Φερεγγυότητας ΙΙ ανήλθε στο 233%, καταγράφοντας αύξηση 28 μονάδων σε σχέση με τη 31η Δεκεμβρίου 2017.

«Το πρώτο εξάμηνο του 2018 η ΑΧΑ παρουσίασε ισχυρές επιδόσεις, με τα λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή να αυξάνονται 6%, κοντά στο άνω όριο του στόχου του στρατηγικού μας πλάνου Φιλοδοξία 2020. Αυτό υποστηρίχθηκε από ισχυρή αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιούμαστε», είπε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ.

«Το απλοποιημένο μοντέλο λειτουργίας μας αποδίδει. Έχουμε μία ισχυρή δυναμική ανάπτυξης σε όλες τις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε - ειδικά στη Γαλλία και την Ευρώπη - και στους προτιμώμενους τομείς, με τη νέα παραγωγή της Προστασίας να παρουσιάζει αύξηση 10% και τα έσοδα στον κλάδο Υγείας 7%».

«Το πρώτο εξάμηνο του 2018 έχουμε κάνει σημαντικά βήματα στην πορεία για τον μετασχηματισμό μας, μέσω της επιτυχούς εισαγωγής των εργασιών μας στην Αμερική, στο Χρηματιστήριο και της στρατηγικής μας απόφασης να εξαγοράσουμε τον Ασφαλιστικό Όμιλο XL. Επίσης, ανακοινώσαμε καινοτόμες συνεργασίες με την ING και την Uber, τον μετασχηματισμό των ομαδικών ασφαλίσεων Ζωής στην Ελβετία καθώς και την προγραμματισμένη διάθεση των εργασιών της AXA Life Europe.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους και τους συνεργάτες μας που εργάσθηκαν για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων και των πρωτοβουλιών μετασχηματισμού που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε αξία μέσα από ένα βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας για τους πελάτες και τους μετόχους μας».

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus