Ο γαλλικός όμιλος πολυτελείας Louis Vuitton (LVMH) κατέγραψε επιβράδυνση στην αγορά πολυτελείας των ΗΠΑ, εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας. Αντίθετα ανέκαμψε η αγορά στην Κίνα, μετά τη χαλάρωση των περιορισμών για την Covid-19.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, o όμιλος πολυτελών δραστηριοτήτων, ο οποίος κατέχει 75 εμπορικά σήματα, από τη Louis Vuitton έως το κοσμηματοπωλείο Tiffany, δήλωσε ότι τα έσοδα αυξήθηκαν 3% στις ΗΠΑ το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σύγκριση με αύξηση 24% την ίδια περίοδο το 2022, και μάλιστα συρρικνώθηκαν ελαφρώς το δεύτερο τρίμηνο.
Ο όμιλος είπε ότι οι Αμερικανοί πελάτες είχαν την τάση να αγοράζουν πολλά είδη πολυτελείας στο εξωτερικό λόγω του ισχυρού δολαρίου, αλλά η οικονομική πίεση στους δυνητικούς πελάτες στο εσωτερικό έχει αυξηθεί καθώς ο πληθωρισμός επιταχύνθηκε και οι αποταμιεύσεις από την εποχή της Covid και η οικονομική υποστήριξη της εποχής της πανδημίας στερεύουν.