Ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις της LVMH (Louis Vuitton) στα τέλη του περασμένου έτους, καθώς οι πλούσιοι καταναλωτές αγόρασαν πολυτελή προϊόντα, όπως τις ακριβές τσάντες και τη σαμπάνια του ομίλου, σε μία ένδειξη ανθεκτικότητας στον μεγαλύτερο όμιλο πολυτελείας στον κόσμο.
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, τα έσοδα αυξήθηκαν 10% σε οργανική βάση τους τελευταίους τρεις μήνες του περασμένου έτους, ανακοίνωσε η εταιρεία με έδρα το Παρίσι, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις και καθησυχάζοντας αναλυτές και επενδυτές.
Ο δισεκατομμυριούχος Bernard Arnault, διευθύνων σύμβουλος της LVMH, δήλωσε ότι είναι «πολύ σίγουρος» για φέτος. Οι μετοχές σημειώνουν τη μεγαλύτερη άνοδο σε σχεδόν δύο χρόνια - καταγράφουν άλμα 9,1% στο χρηματιστήριο στο Παρίσι.
Στη βασική μονάδα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH, η οποία περιλαμβάνει τη Louis Vuitton και τη Christian Dior, αυξήθηκαν οι πωλήσεις κατά 9% το τελευταίο τρίμηνο.
Η μονάδα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών, με μάρκες όπως η Moët & Chandon Champagne και η Hennessy Cognac, αναπτύχθηκε απροσδόκητα τους τελευταίους τρεις μήνες του 2023 μετά από δύο συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης πωλήσεων.