Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Καλύτερη άποψη για τα οικονομικά τους έχουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές

Είναι επίσης λιγότερο απαισιόδοξοι για τη γενική οικονομική κατάσταση της χώρας τους.

Καλύτερη άποψη για τα οικονομικά τους έχουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης τόσο στη ζώνη του ευρώ όσο και σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση βελτιώθηκε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες τον Μάρτιο και διαμορφώθηκε στο -14,9 για τη ζώνη του ευρώ και στο -15,2 για το ευρωπαϊκό μπλοκ, όπως προκύπτει από την τελική έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία δημοσιεύθηκε σήμερα Τετάρτη, επιβεβαιώνοντας τα προκαταρκτικά στοιχεία.

Ο δείκτης οικονομικού κλίματος (ESI) αυξήθηκε κατά 0,7 μονάδες στις 96,2 μονάδες στην ΕΕ και κατά 0,8 μονάδες στις 96,3 στη ζώνη του ευρώ, λόγω "των σταδιακά βελτιούμενων απόψεων των καταναλωτών σχετικά με την προηγούμενη και την αναμενόμενη οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού τους και των ελαφρώς λιγότερο απαισιόδοξων προσδοκιών τους για τη γενική οικονομική κατάσταση στη χώρα τους".

Από την άλλη πλευρά, ο δείκτης προσδοκιών για την απασχόληση (EEI) "παρέμεινε σχεδόν σταθερός" πηγαίνοντας κατά 0,1 μονάδες ελαφρώς υψηλότερα και στις δύο περιοχές και φτάνοντας στο 102,3 στο μπλοκ και στο 102,6 στη ζώνη του ευρώ.

"Οι προθέσεις των καταναλωτών να πραγματοποιήσουν σημαντικές αγορές παρέμειναν σταθερές", δήλωσε η Επιτροπή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v