Κατακόρυφη αύξηση των δαπανών για lobbying από FB

Κατά σχεδόν 200% αύξησε η Facebook τις δαπάνες της για “lobbying” το 2012, στην προσπάθειά της να επηρεάσει την Ουάσινγκτον αναφορικά με την ιδιωτικότητα των καταναλωτών, την συλλογή δεδομένων, ακόμα και την μετανάστευση.

Κατακόρυφη αύξηση των δαπανών για lobbying από FB
Κατά σχεδόν 200% αύξησε η Facebook τις δαπάνες της για “lobbying” το 2012, στην προσπάθειά της να επηρεάσει τους νομοθέτες της Ουάσινγκτον αναφορικά με την ιδιωτικότητα των καταναλωτών, την συλλογή δεδομένων, ακόμα και την μετανάστευση, σύμφωνα με τους Financial Times.

Η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης δαπάνησε 3,99 εκατ. δολάρια για να επηρεάσει τον νομοθετικό ιστό των ΗΠΑ πέρυσι, έναντι των 1,34 εκατ. δολαρίων που είχε δαπανήσει έναν χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με στοιχεία από επίσημες ανακοινώσεις της.

«Η παρουσία μας και ανάπτυξή μας στην Ουάσινγκτον αντανακλούν την δέσμευσή μας να εξηγήσουμε πως λειτουργούν οι υπηρεσίες μας, τις ενέργειες που κάνουμε για να προστατέψουμε τους περισσότερους από δισεκατομμύριο ανθρώπους που χρησιμοποιούν την υπηρεσία μας, τη σημασία της διατήρησης ενός ανοικτού διαδικτύου, και την αξία της καινοτομίας στην οικονομία μας», αναφέρει η Facebook.

Η Facebook δεν είναι η μόνη που δαπανά ποσά για να περάσει τις θέσεις της. Οι Google και Microsoft αύξησαν τις δαπάνες τους για τον σκοπό αυτό κατά 70% και κατά 10% αντίστοιχα. Η Google δαπάνησε 16,5 εκατ. δολάρια πέρυσι από 9,68 εκατ. ευρώ το 2011, ενώ η Microsoft έδωσε 8,09 εκατ. δολάρια από 7,34 εκατ. δολάρια το προηγούμενο έτος.

Σύμφωνα με αναλυτές, υπάρχουν πολλοί κανονισμοί και νόμοι που ετοιμάζονται αναφορικά με το πώς αυτού του είδους οι εταιρείες θα πρέπει να διεξάγουν τις δραστηριότητές τους και έτσι όλες αυτές οι εταιρείες προσπαθούν να επηρεάσουν τη νομοθεσία, από τη δική τους σκοπιά.


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v