Valis Textiles: Προχωρά σε αλλαγή σελίδας με το brand «The Lunchbags»

Η εταιρεία με τρεις γενιές ιστορίας σχεδιάζει την επόμενη ημέρα. Τη στρατηγική εξηγεί στο Euro2day.gr, ο Commercial Director, Co-Founder @The Lunchbags Π. Σπηλιόπουλος. Η σημασία της συμμετοχής στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward.

Valis Textiles: Προχωρά σε αλλαγή σελίδας με το brand «The Lunchbags»

Για τη δημιουργία του brand «The Lunchbags» και τους τρόπους που ξεχωρίζει στην αγορά ένα προϊόν που ενσωματώνει μοναδικό σχεδιασμό, υψηλή ποιότητα και πρακτικότητα, μιλά στο Euro2day.gr, o Παναγιώτης Σπηλιόπουλος, Commercial Director, Co-Founder @ The Lunchbags της Valis Textiles.

Στέκεται στις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας και στις προοπτικές για το 2024, με την ώθηση και από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα ΟΠAΠ Forward.

Επιπλέον, τονίζει την έμφαση που δίνεται στη στρατηγική μάρκετινγκ, με σεβασμό στις παραδόσεις, αλλά και τη συνεχή προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς, σκοπεύοντας σε αυξημένη αποδοτικότητα με χαμηλότερο κόστος.

Τρεις γενιές στον χώρο της κλωστοϋφαντουργίας. Ποια είναι η συνταγή για να εξελιχθεί μια εταιρεία μέσα στο χρόνο;

Η επιβίωση και η εξέλιξη μιας εταιρείας για τρεις γενιές δεν είναι απλώς ένα επίτευγμα, αλλά μια μαρτυρία της αφοσίωσης, της προσαρμοστικότητας και της καινοτομίας. Η συνταγή της επιτυχίας βασίζεται σε μια ισχυρή οικογενειακή φιλοσοφία που συνδυάζει το σεβασμό στις παραδόσεις με την αναγκαιότητα για συνεχή προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.

Δραστηριοποιείστε σε ένα κλάδο με υψηλό ανταγωνισμό. Πώς κινείστε για να διατηρήσετε πλεονέκτημα στις αγορές της Ευρώπης;

Τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα έγκεινται στην ολοκληρωμένη και στρατηγική εστίαση ταυτόχρονα σε αρκετούς τομείς. Προτεραιότητά μας είναι η ποιότητα, η υπεύθυνη παραγωγή, η άμεση διαθεσιμότητα και η εξατομίκευση των προϊόντων μας. Επιπλέον, δίνουμε έμφαση στη στρατηγική μάρκετινγκ, ενώ τώρα εισερχόμαστε σε έναν νέο κύκλο όπου εξερευνούμε διαδικασίες οι οποίες θα μας επιτρέψουν να επιτύχουμε αυξημένη αποδοτικότητα με χαμηλότερο κόστος.

Ποια είναι σήμερα τα οικονομικά δεδομένα της επιχείρησης και ποια η εκτίμηση για το πώς θα κινηθεί το 2024;

Η εταιρεία μας παρουσιάζει σταθερή οικονομική ανάπτυξη με ισχυρές επιδόσεις. Για το 2024, αναμένουμε την τάση αυτή να συνεχιστεί θετικά, καθώς επιδιώκουμε την επέκταση σε νέες αγορές στο εξωτερικό.

Δημιουργήσατε το brand «The Lunchbags» και συμμετείχατε σε εκθέσεις στο εξωτερικό. Ποιες οι προσδοκίες για το σήμα;

Με τη δημιουργία του brand «The Lunchbags», στοχεύουμε να ξεχωρίσουμε στην αγορά με ένα προϊόν που ενσωματώνει μοναδικό σχεδιασμό, υψηλή ποιότητα και πρακτικότητα. Λαμβάνουμε θετική ανταπόκριση στις διεθνείς εκθέσεις, γεγονός το οποίο ενισχύει τις προσδοκίες μας και μας φέρνει κοντά στο στόχο για την εδραίωση και την ανάπτυξη του brand στις διεθνείς αγορές. Αναζητούμε να δημιουργήσουμε ένα δυνατό brand story, ενώ ταυτόχρονα επεκτείνουμε το δίκτυο διανομής μας, για να καταστήσουμε τα προϊόντα μας προσβάσιμα σε μια ευρύτερη αγορά.

Πώς αποφασίσατε τη συμμετοχή στο πρόγραμμα OΠΑΠ Forward; Ποια είναι η εμπειρία που αποκομίσατε από τη συμμετοχή σας σε αυτό και πόσο σας βοήθησε για να σχεδιάσετε τα επόμενα βήματα της εταιρείας;

 Η απόφαση για τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα OΠΑΠ Forward από το 2020 ήταν καταλυτική για την ανάπτυξη της εταιρείας μας. Αποτελεί σταθμό για την εταιρεία μας, μας εξελίσσει σε όλους τους τομείς στους οποίους επενδύουμε στρατηγικά. Η συμμετοχή μας στο ΟΠΑΠ Forward από το 2020 ήταν καταλυτική για την ανάπτυξη της εταιρείας μας. Δημιουργεί μια πολυδιάστατη εμπειρία η οποία παίζει κρίσιμο ρόλο στον σχεδιασμό των επόμενων βημάτων της επιχείρησης μας. Μας παρέχει πρόσβαση σε ανεκτίμητες γνώσεις, εμπειρία και τεχνογνωσία, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει και αναπτύσσει τις ικανότητες μας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v