Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Δυνατό «comeback» για το ξενοδοχείο της Viohalco

Ο CEO της Zeus International Χάρης Σιγανός μιλά στο Euro2day.gr για τα σχέδια της νέας ξενοδοχειακής μονάδας και τα οφέλη που θα προσδώσει στον αθηναϊκό τουρισμό. Ανοιχτό το ενδεχόμενο και άλλων επενδύσεων.

Δυνατό «comeback» για το ξενοδοχείο της Viohalco
  • Του Αναστάσιου Τσομπανίδη

Η μεγαλύτερη αμερικανική αλυσίδα ξενοδοχείων στον κόσμο, η Wyndahm, επέλεξε το Μεταξουργείο και το πρώην Athens Imperial του ομίλου Viohalco για την πρώτη επένδυσή της στην Ελλάδα,  αναθέτοντας μάλιστα το μάνατζμεντ στα ελληνικά μυαλά της Zeus International.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της τελευταίας κ. Χάρης Σιγανός εξηγεί στο Euro2day.gr τη στρατηγική που απορρέει από τη συνύπαρξη αυτή, στην οποία συμμετέχουν ο όμιλος Viohalco ως ιδιοκτήτης του ακινήτου, ο ξενοδοχειακός όμιλος Wyndham ως franchisor και, τέλος, η Zeus International που θα ασκήσει το μάνατζμεντ.

Κύριε Σιγανέ, ποια είναι η Wyndahm και πώς προτίθεται να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα;

Η Wyndahm αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στον τουριστικό κλάδο, έχοντας στην ομπρέλα της περί τις οκτώ χιλιάδες ξενοδοχεία και τις επτακόσιες χιλιάδες δωμάτια σε 73 χώρες.

Σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα, ο όμιλος στοχεύει στην επιτυχημένη λειτουργία του Wyndham Grand Athens και την καθιέρωσή του στην αγορά της Αθήνας, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της τελευταίας ως σημαντικού διεθνούς προορισμού. Η κίνηση αυτή θα αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών, θα βελτιώσει την ποιότητά τους και θα αναδείξει τους κρυμμένους προορισμούς της πρωτεύουσας. Έτσι, με το μοντέλο της δικαιόχρησης, η ελληνική εταιρεία Zeus International, με δεκαπεντάχρονη εμπειρία στη διοίκηση ξενοδοχείων, έχει επιλεγεί από τη Wyndham για τη διοίκηση του γνωστού ξενοδοχείου Athens Imperial.

Άλλωστε το ότι στην Αθήνα, και μάλιστα στο Μεταξουργείο, δόθηκε το πιο πολυτελές brand name της αλυσίδας, το Wyndham Grand, είναι η πιο τρανή απόδειξη ότι η πρωτεύουσά μας θα προβληθεί στα πλέον αναβαθμισμένα κανάλια τουριστών παγκοσμίως. Η  επένδυσή μας, στο πρώην Athens Imperial στο Μεταξουργείο, έφθασε τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ πάνω από 250 επαγγελματίες θα απασχολούνται για την πλήρη λειτουργία  της μονάδας. Έτσι τα περισσότερα από 45 εκατομμύρια μέλη που ανήκουν στο παγκόσμιο Loyalty Club των πελατών της Wyndham θα γίνουν δυνητικοί επισκέπτες στην Αθήνα, που βέβαια έως τώρα δεν είχαν σκεφθεί να επισκεφθούν.

Υπάρχουν σχέδια του ομίλου για επέκτασή του στην ελληνική αγορά πέραν του Wyndham Grand;

Αποτελεί μεγάλο στοίχημα για τους συνεργάτες μας στη Wyndham η συγκεκριμένη επένδυση. Ωστόσο στη Zeus International λειτουργούμε στρατηγικά, βλέπουμε τις κινήσεις μας βήμα-βήμα, χωρίς να βιαζόμαστε. Κρατήστε το ότι η Wyndham ήρθε για να μείνει και αυτό τα λέει όλα.

Υπάρχει ενδιαφέρον από την εταιρεία σας για εξαγορές ή για αναλήψεις management ελληνικών τουριστικών μονάδων πέραν από τη συνεργασία σας με τη Wyndham;

H Zeus International συνεργάζεται στρατηγικά με μεγάλους διεθνείς ομίλους για τη δημιουργία τουριστικών μονάδων υψηλής αισθητικής. Η διαφορά μας από τον ανταγωνισμό είναι ότι εστιάζουμε στην ολική διαχείριση των ξενοδοχείων που αναλαμβάνουμε και όχι στην αποσπασματική ανάθεση κάποιων υπηρεσιών, όπως για παράδειγμα των τομέων marketing και πωλήσεων. Έτσι, πιστεύοντας στις σταθερά ανερχόμενες προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, θα συνεχίσουμε να έχουμε στοχευμένο ενδιαφέρον για τον κλάδο και συνεπώς και για σχετικές επενδύσεις. Παράλληλα διαχειριζόμαστε ξενοδοχεία σε Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία.

Πώς εξηγείτε τα στατιστικά στοιχεία που καταγράφουν μείωση του τουριστικού συναλλάγματος στην Ελλάδα, για την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου, κατά 770 εκατομμύρια ευρώ περίπου; Πώς νομίζετε ότι μπορεί να γεφυρωθεί η απόκλιση μεταξύ αφίξεων και εισπράξεων και τι πολιτικές χρειάζονται για αυτό;

Ξεκινώντας από τα καλά νέα, είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο πως η τουριστική κίνηση επανέκτησε την ορμή της τα τελευταία χρόνια, με τις αφίξεις να έχουν φθάσει το 2016 στο ρεκόρ των 27 εκατομμυρίων επισκεπτών. Ωστόσο η υστέρηση των εσόδων δείχνει εμφανώς και τα σημεία που χωλαίνουμε. Και αυτά θα τα ξεπεράσουμε μόνο μέσα από τη χάραξη και υλοποίηση μιας εθνικής στρατηγικής, που θα περιέχει ένα σταθερό φορολογικό καθεστώς ενώ παράλληλα θα εστιάζει στη δημιουργία υποδομών καθώς και τη σύσταση σύγχρονων τουριστικών μονάδων. Αν υλοποιήσουμε αυτά, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για μία ουσιαστική αύξηση του τουριστικού συναλλάγματος. Κατά τη γνώμη μου, η Αθήνα βρίσκεται στην αφετηρία μίας ανοδικής πορείας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v