Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

baresquare: Η ελληνική startup με τους πολυεθνικούς πελάτες

Τι «κρύβεται» πίσω από την εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των data analytics και έχει πελάτες όπως η SONY Electronics, η SIEMENS Αγγλίας, η Dixons Carphone αλλά και η μπασκετική Euroleague. Τι δηλώνει στο Euro2day.gr ο CEO της baresquare Γιώργος Γρηγοριάδης.

baresquare: Η ελληνική startup με τους πολυεθνικούς πελάτες

Η baresquare είναι μια ελληνική εταιρεία πληροφορικής από τη Θεσσαλονίκη, που δραστηριοποιείται στον χώρο των data analytics και έχει καταφέρει να εντάξει στο πελατολόγιό της διεθνή μεγαθήρια όπως η SONY Electronics, η SIEMENS Αγγλίας, η Dixons Carphone, αλλά και η μπασκετική Euroleague.

Κόντρα στην οικονομική κρίση και τις γενικότερες δυσκολίες που αντιμετωπίζει το εγχώριο επιχειρείν, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της baresquare Γιώργος Γρηγοριάδης μιλά στο Euro2day.gr για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, τη στρατηγική και τους στόχους της εταιρείας του, ενώ παράλληλα θέλει να απευθύνει και ένα μήνυμα στους Έλληνες επιχειρηματίες, ανεξαρτήτως από το αν δραστηριοποιούνται στα startups και στις νέες τεχνολογίες: «Αφού επιβιώσατε στην Ελλάδα της κρίσης, μη φοβάστε να ανοίξετε τα φτερά σας, να κοιτάξετε κατάματα την παγκόσμια αγορά και να κυνηγήσετε τα όνειρά σας».

Κύριε Γρηγοριάδη, μπορείτε να εξηγήσετε με σύντομο τρόπο τη συνεισφορά των data analytics και τα οφέλη που θα μπορούσαν να προσφέρουν σε μια επιχείρηση;

Δεν είναι υπερβολή να ειπωθεί πως η ανάλυση των δεδομένων βρίσκεται στη βάση της στρατηγικής των περισσότερων πετυχημένων σύγχρονων διεθνών επιχειρήσεων. Η ανάλυση πολύ μεγάλου αριθμού δεδομένων, βοηθάει τις επιχειρήσεις να καταλάβουν τι επιθυμούν και τι προσδοκίες έχουν οι πελάτες τους, αλλά και το αν οι ίδιες οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες αυτές. Με τον τρόπο αυτό κερδίζουν σε δύο επίπεδα: Αφενός, εξοικονομούν χρήματα γλιτώνοντας περιττά έξοδα, ενώ από την άλλη, χαράσσουν στρατηγικές πιο στοχευμένα, επιτυγχάνοντας καλύτερα αποτελέσματα.

Μπορείτε να μας αναφέρετε μερικούς από τους γνωστότερους πελάτες της baresquare και το ποιες υπηρεσίες προσφέρετε σ’ αυτούς;

Η baresquare συνεργάζεται με μια σειρά από μεγάλους διεθνείς οργανισμούς που έχουν διαφορετικές φιλοσοφίες και στοχεύσεις. Αποτελούμε βασικό και παγκόσμιο στρατηγικό εταίρο της SONY Electronics, ενώ έχουμε εδραιωμένη συνεργασία με εταιρείες όπως η SIEMENS Αγγλίας, η Dixons Carphone, ακόμα και με οργανισμούς που δεν συνιστούν επιχειρήσεις με τη στενή έννοια, όπως η Euroleague. Δεν δουλεύουμε με όλους με τον ίδιο τρόπο, αλλά προσφέρουμε σημαντικό εύρος υπηρεσιών ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες τους. Για παράδειγμα με την Ευρωλίγκα θα συνεργασθούμε, ώστε η τελευταία να προσφέρει στους θεατές των αγώνων μια ολιστική εμπειρία που ξεφεύγει από την απλή παρακολούθηση ενός αγώνα μπάσκετ. Συγκεκριμένα, δημιουργήσαμε ένα chatbot, το οποίο απαντάει σε αληθινό χρόνο στις ερωτήσεις των φίλων του μπάσκετ (στατιστικά παικτών, ώρες αγώνων, διαθεσιμότητα εισιτηρίων, video με highlights αγώνων κ.λπ.). Για άλλες εταιρείες θα προσφέρουμε υπηρεσίες bespoke ανάλυσης δεδομένων, για να τους βοηθήσουμε όχι μόνο να απαντήσουν στα βασικά στρατηγικά ερωτήματα και διλήμματα που τους τίθενται, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις να τα διαμορφώσουμε από κοινού. Οι υπηρεσίες μας μπορούν να απαντήσουν από φαινομενικά απλά ερωτήματα τύπου «είναι οι χρήστες μας ικανοποιημένοι από το site μας;» μέχρι το να προβλέπουν αλλαγές σε φορολογικούς νόμους που μπορεί να επηρεάσουν τον πελάτη μας. Το τι υπηρεσίες θα προσφέρουμε, εξαρτάται καθαρά από τις ανάγκες του πελάτη.

Ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της baresquare και πώς μια ελληνική εταιρεία και μάλιστα εκτός Αθηνών (με έδρα τη Θεσσαλονίκη) μπορεί να αποκτά ένα τόσο ισχυρό πελατολόγιο;

Από την πρώτη στιγμή και από το πρώτο project μας, θέλαμε να παρέχουμε υπηρεσίες που θα συγκρίνονται ή θα ξεπερνούν αυτές που προσφέρουν μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες στο Λονδίνο, στο Τόκιο, στη Νέα Υόρκη. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα λιγότερο. Και αυτό θα κάναμε ανεξαρτήτως της έδρας μας.
Από εκεί και πέρα, έχουμε τα αυτιά μας στον πελάτη και τα μάτια μας στο μέλλον. Μας ενδιαφέρει να κατανοήσουμε πλήρως τους πελάτες μας για να τους προσφέρουμε αυτά που επιθυμούν και να τους βοηθήσουμε σαν να ήταν δική μας επιχείρηση. Την ίδια στιγμή, παρακολουθούμε τις τεχνολογικές εξελίξεις και επενδύουμε στην έρευνα για να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά, τόσο στην γκάμα των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, όσο και στις τεχνολογίες-μέσα που χρησιμοποιούμε για να τα παρέχουμε.

Ποια πιστεύετε πως θα πρέπει να είναι τα επόμενα βήματα ανάπτυξης για την baresquare;

Τα προηγούμενα χρόνια επενδύσαμε στην ανάπτυξη εξειδικευμένου λογισμικού ανάλυσης δεδομένων. Ο συνδυασμός που προσφέρει η χρήση του και οι υψηλά καταρτισμένοι επιστήμονες που αποτελούν το στελεχιακό δυναμικό της baresquare μάς επέτρεψε όχι μόνο να αντέξουμε στον σκληρό διεθνή ανταγωνισμό, αλλά να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε με υψηλούς ρυθμούς. Πλέον, σκοπός μας είναι, χτίζοντας πάνω σε αυτά τα θεμέλια, να γίνουμε ακόμα πιο εξωστρεφείς, δίνοντας έμφαση στο να εξηγήσουμε τόσο σε πιθανούς πελάτες όσο και στον κόσμο γενικότερα, ποια είναι τα οφέλη για έναν οργανισμό να έχει την baresquare στο πλευρό του.

Τι έχετε να απαντήσετε σε όσους υποστηρίζουν πως στη χώρα μας το επιχειρείν είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση και μάλιστα σε θέματα που άπτονται των startups και των νέων τεχνολογιών;

Πράγματι είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Δύσκολη ήταν και πριν την κρίση και κατά τη διάρκειά της έγινε πολύ δυσκολότερη. Ωστόσο αυτές οι αντιξοότητες κάνουν τις ελληνικές εξωστρεφείς επιχειρήσεις ιδιαιτέρως σκληροτράχηλες και επομένως και ανθεκτικές στον διεθνή ανταγωνισμό και ας μη το αντιλαμβανόμαστε αμέσως. Και αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε στους Έλληνες επιχειρηματίες, ανεξαρτήτως αν δραστηριοποιούνται στα startups και στις νέες τεχνολογίες: Αφού επιβιώσατε στην Ελλάδα της κρίσης, μη φοβάστε να ανοίξετε τα φτερά σας, να κοιτάξετε κατάματα την παγκόσμια αγορά και να κυνηγήσετε τα όνειρά σας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v