Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πώς ο manager «χτίζει» μια θετική εικόνα

Η σημασία των επαφών με τους «σωστούς» ανθρώπους και γιατί η επιτυχία είναι... κολλητική. Γιατί «μετρούν» ο αυτοσεβασμός και τα προσωπικά επιτεύγματα. Ο ρόλος του ντυσίματος αλλά και της θετικής ψυχολογίας στις συναντήσεις.

Πώς ο manager «χτίζει» μια θετική εικόνα

Όλοι χρειάζονται μία καλή εικόνα. Απαιτείται, όμως, συνεχής προσπάθεια, διότι σπανίως η καλή εικόνα προκύπτει από μόνη της.

Ακολουθούν ορισμένα tips για να σημειώσετε... πρόοδο στο συγκεκριμένο τομέα.

1.Να είστε περήφανος για τον εαυτό σας, διότι έχετε πολλά για τα οποία μπορείτε να νοιώθετε έτσι. Αν εσείς αμφιβάλλετε για τις ικανότητές σας, πιστεύετε ότι δεν θα αμφιβάλλουν και οι άλλοι; Κάντε μία λίστα με τις ικανότητες και τα επιτεύγματά σας, περιλαμβάνοντας τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά σας. Κοιτάξτε μετά αυτήν την λίστα σαν να είσαστε κάποιος άλλος.

2.Να πιστεύετε ότι μπορείτε να κάνετε κάτι. Θα δείτε ότι, με τον τρόπο αυτόν, οι πιθανότητες να το πετύχετε είναι πολύ μεγαλύτερες. Αν και οι άλλοι πιστεύουν ότι θα τα καταφέρετε, τότε έχετε κερδίσει ήδη την μισή μάχη.

3.Να ντύνεστε έτσι που να δείχνετε επιτυχία. Ποτέ μην ακούτε ανθρώπους που σας λένε ότι η εμφάνιση στον άνθρωπο δεν έχει σημασία. Αν θέλετε οι άλλοι να σας σέβονται, πρέπει να φαίνεστε σαν ένα άτομο που τού αξίζει ο σεβασμός.

4.Να είστε θετικός. Σβήστε από το λεξιλόγιό σας αρνητικές εκφράσεις και αντικαταστήστε τις με το «μπορώ». Οι άνθρωποι που διαθέτουν ενθουσιασμό έχουν μεγαλύτερη δύναμη να κινητοποιήσουν αυτούς που είναι γύρω τους.

5.Να ανακατεύεστε με τους σωστούς ανθρώπους. Η επιτυχία είναι κολλητική. Το να είστε παρών στο κατάλληλο μέρος, την σωστή ώρα, θα σάς δώσει θετική εικόνα και θα κάνει το όνομά σας γνωστό. Ζώντας κοντά σε τέτοιους ανθρώπους, θα είσαστε σε εγρήγορση και ενεργητικότητα. Αν ποτέ νοιώσετε ότι χάνετε το έδαφος κάτω από τα πόδια σας, κοιτάξτε τί κάνουν αυτοί οι άλλοι και αντιγράψτε τις μεθόδους τους. Γιατί να μην μαθαίνετε από αυτούς που έχουν ήδη πετύχει;

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v