Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Παλιές και νέες αξίες για τα στελέχη εταιρειών

Οι πελάτες και όχι το αφεντικό πληρώνουν τους μισθούς μας και για αυτό πρέπει να τους κρατάμε ικανοποιημένους. Ο ρόλος του προϊστάμενου. Γιατί το κλειδί της επιτυχίας είναι η συνεχής μάθηση.

Παλιές και νέες αξίες για τα στελέχη εταιρειών

Μέσα στην γενικότερη θύελλα των αλλαγών, τα συστήματα των αξιών για τα στελέχη επιχειρήσεων δεν έμειναν ανεπηρέαστα. Βλέπουμε σήμερα, κατά τον πλέον φανερό τρόπο, τις παλιές αξίες να αμφισβητούνται, πολλές δε από αυτές να καταρρίπτονται υπό την επίδραση νέων δεδομένων και να δίδουν την θέση τους σε νέες.

Οι παραδοσιακές αξίες:

α) το αφεντικό πληρώνει τους μισθούς μας· β) κράτησε, όπως μπορείς, το αφεντικό ικανοποιημένο γ) για να διατηρήσεις την δουλειά σου, μείνε αφανής και μην δημιουργείς «κυματισμούς» δ) όταν τα πράγματα γίνονται σκούρα, πέρνα τα προβλήματα σε άλλους ε) η κατακόρυφη ιεραρχία είναι η καλύτερη στ) το αφεντικό εδώ μέσα δημιουργεί μία αυτοκρατορία ζ) επειδή οι βασικές αξίες δεν αλλάζουν, το μέλλον θα είναι προβλέψιμο, θα είναι επιτυχές όσο το παρελθόν.

Οι νέες αξίες:

α) οι πελάτες πληρώνουν τους μισθούς μας β) διατήρησε τους πελάτες πολύ ικανοποιημένους γ) όλες οι θέσεις εργασίας εξαρτώνται από την «αξία» που δημιουργούμε δ) αποδέξου και βοήθησε, με προσωπική συμμετοχή, στην επίλυση των προβλημάτων ε) όλοι είμαστε μία ομάδα από συνεργάτες στ) ο προϊστάμενος χτίζει ομάδες για όφελος όλων ζ) επειδή οι βασικές αξίες αλλάζουν, το μέλλον είναι αβέβαιο και το κλειδί της επιτυχίας στο μέλλον είναι η συνεχής μάθηση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v