Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γιατί όλα κρίνονται σε... 30 δευτερόλεπτα

Τριάντα δευτερόλεπτα είναι ο χρόνος που χρειάζεται ο συνομιλητής κάποιου για να ενημερωθεί, σύμφωνα με έρευνα. Μετά η προσοχή του αρχίζει και φθίνει. Το παράδειγμα των διαφημίσεων

Γιατί όλα κρίνονται σε... 30 δευτερόλεπτα

Το μέλλον είναι ένα αυτοκίνητο υψηλής ταχύτητας, χωρίς οδηγό. Πρέπει λοιπόν να γίνετε ο οδηγός του. Πρέπει να σχεδιάσετε. Πρέπει να αποφασίσετε ποια κατεύθυνση θα πάρετε. Μην αφήσετε κάποιον άλλον να πάρει τις αποφάσεις, γιατί τότε θα είστε απλώς επιβάτης του αυτοκινήτου.

Κάντε γνωστό στον κόσμο τί θέλετε και πού επιθυμείτε να πάτε. Τριάντα δευτερόλεπτα είναι το κλειδί. Είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να γίνει γνωστή η ανάγκη σας. Τα 30'' φαίνονται να είναι λίγος χρόνος, είναι όμως αρκετά για να πει κανείς αυτά που θέλει. Είναι αρκετά για να προσελκύσει και να διατηρήσει την προσοχή του ακροατή του.

Είναι αρκετά για να πείσει τον ακροατή του. Εξάλλου, το μήνυμα που μόλις διαβάσατε είναι διάρκειας 30'' και ίσως να σάς φάνηκε αρκετά περιεκτικό και πειστικό. Και το ερώτημα που πιθανώς θα θέσουν κάποιοι αναγνώστες είναι γιατί τα 30''. Η απάντηση είναι σχετικά απλή.

Διότι, από πολλές έρευνες που έγιναν κατά καιρούς, αποδεικνύεται ότι ο άνθρωπος μπορεί να συγκεντρωθεί πλήρως σε κάτι που ακούει ή βλέπει μόνον 30''. Μετά τον χρόνο αυτόν, η προσοχή του ακολουθεί φθίνουσα πορεία και άλλες σκέψεις καταλαμβάνουν χώρο στο μυαλό του. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι δεν υπάρχουν τηλεοπτικά διαφημιστικά σποτ που να ξεπερνούν τα 30''. Γιατί; Η απάντηση είναι αυτονόητη. Διότι και στην τηλεόραση παρατηρείται το ίδιο φαινόμενο των 30''.

Στο μέτρο, λοιπόν, που τα ραδιοφωνικά και τα τηλεοπτικά μηνύματα μπορούν και λένε τόσα πράγματα σε 30'', γιατί αυτό να μην μπορείτε να το πετύχετε και εσείς;

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v