Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τα πιο συνηθισμένα λάθη στις ομιλίες στελεχών

Γιατί ο ομιλητής πρέπει να είναι πολύ οργανωμένος. Η έμφαση στα κύρια σημεία και η γρήγορη ενημέρωση του ακροατηρίου.

Τα πιο συνηθισμένα λάθη στις ομιλίες στελεχών
Οι άνθρωποι εκτιμούν πάντα τους καλούς ομιλητές. Επειδή λοιπόν κάποια στιγμή θα χρειαστεί να βγάλετε κάποιον λόγο, προσέξτε τις παρακάτω συμβουλές:

*Να λέτε αμέσως «Δεν θα σπαταλήσω τον χρόνο σας». Να έρχεστε κατ’ ευθείαν στο θέμα και να αποφεύγετε μακρηγορίες.

*Κάντε το ακροατήριό σας να αισθανθεί ότι ξέρετε ποιοι είναι. Απευθυνθείτε στις συγκεκριμένες ανάγκες τους και προσπαθήστε να τις ικανοποιήσετε. Αν έχετε κάτι κοινό με το ακροατήριο, φροντίστε να το κάνετε γνωστό ευθύς εξ’ αρχής.

*Δείξτε ότι είστε οργανωμένος. Διευκολύνετε το ακροατήριό σας να καταλάβει το μήνυμά σας και να κρατήσει τις πληροφορίες-κλειδιά που χρειάζεται.

*Φροντίστε να μάθει το ακροατήριο ότι είστε πράγματι ειδικός στο θέμα. Όταν σάς προσφωνούν, λόγου χάρη, βεβαιωθείτε ότι το πρόσωπο που το κάνει μεταδίδει σωστά τα διαπιστευτήριά σας.

*Δώστε έμφαση στα κύρια σημεία.

*Ολοκληρώστε εύστοχα. Χρησιμοποιείστε κάποια ενδιαφέρουσα ιστορία, κάποιο ρητό, ή συστήστε κάποιο πλάνο δράσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v