Η κ/ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών μειοδότης στο πρώτο τμήμα του άξονα Πάτρα - Πύργος

Εκπτωση 55,3% προσφέρει η κοινοπραξία που μειοδότησε στον πρώτο διαγωνισμό για την κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος. Μέσα στις επόμενες ημέρες δημοπρατείται και το δεύτερο τμήμα του οδικού άξονα.

Η κ/ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών μειοδότης στο πρώτο τμήμα του άξονα Πάτρα -  Πύργος

Η κοινοπραξία Τοξότης (όμιλος Καλογρίτσα) – Ομάδα Κατασκευών μειοδότησε, σύμφωνα με πληροφορίες, στο διαγωνισμό για το πρώτο τμήμα του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, με έκπτωση 55,3%. Πρόκειται για το τμήμα Δουναιίκα - Πύργος, μήκους 8,14 χιλιομέτρων που θα γίνει σε νέα χάραξη και περιλαμβάνει τον κόμβο Πύργου. Είναι η πρώτη από τις οκτώ εργολαβίες στις οποίες σπάει ο οδικός άξονας Πάτρας - Πύργου.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρζη, το πρώτο τμήμα έχει προϋπολογισμό 67,2 εκατ. ευρώ, αλλά στα τεύχη δημοπράτησης συμπεριλαμβάνεται και δικαίωμα αύξησης του προϋπολογισμού κατά 3,4 εκατ. ευρώ που αφορά "την εκτέλεση εργασιών ανακατασκευής του οδοστρώμματος της υφιστάμενης Νέας Εθνικής Οδού Πάτρας - Πύργου, μήκους 8 χιλιομέτρων περίπου, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Πύργου μέχρι τον κόμβο προς Αρχαία Ολυμπία".

Σύντομα κατατίθενται οι προσφορές για το δεύτερο τμήμα «Αμαλιάδα – Δουναίικα», ύψους 58,4 εκατ. ευρώ. Στόχος του υπουργείου είναι, έως το τέλος του 2016, να έχουν δημοπρατηθεί όλα τα τμήματα της Πατρών - Πύργου και να έχει αρχίσει η κατασκευή τους.

Στελέχη της κατασκευαστικής αγοράς, με αφορμή τις υψηλές εκπτώσεις (στην ουσία ο μειοδότης θεωρεί πως μπορεί να κατασκευάσει το έργο με τα μισά λεφτά!) υποστηρίζουν πως δύσκολα θα ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα - Πύργος και καταλογίζουν ευθύνες στο υπουργείο Υποδομών που προώθησε τον τεμαχισμό του έργου σε οκτώ τμήματα. Στο υπουργείο υποστηρίζουν, όμως, πως το σπάσιμο του έργου σε μικρότερα τμήματα έγινε "για να μην παίρνουν τα έργα οι ίδιοι όμιλοι", όπως είχε δηλώσει πρόσφατα και ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v