Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ο νόμος της «κίτρινης ζούγκλας»

Όταν «κυβερνάς» έναν τόπο που βυθίζεται στην ύφεση, δεν είναι δυνατόν να επιλέγεις τόσο επιπόλαια τις πολιτικές και τον χρόνο που θα τις εφαρμόσεις. Διότι, επί δέκα ημέρες τώρα, αυτό κάνει η κυβέρνηση με το θέμα των ταξί…

Ο νόμος της «κίτρινης ζούγκλας»
Φίλτατοι, καλή σας ημέρα!

Την ώρα που το κέντρο της Αθήνας θα κατακλύζεται σήμερα από χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ταξί, οδηγώντας για ακόμη μια φορά τη ζωή στην πόλη σε παράλυση και επιφέροντας νέα σημαντική οικονομική ζημία στην εμπορική και τουριστική δραστηριότητά της, ίσως η κυβέρνηση και οι βουλευτές του «ΚΤΕ Μεταφορών ΠΑΣΟΚ», που θα συσκέπτονται εκείνη την ώρα, θα έπρεπε να αναρωτηθούν τι ακριβώς δεν έχουν κατανοήσει από το νόημα των λέξεων ύφεση και χρεοκοπία...

Την ίδια ώρα, χρήσιμο για όλους θα ήταν να αφιέρωναν και ένα τμήμα των σκέψεών τους στην έννοια της τήρησης της έννομης τάξης και του κράτους δικαίου.

Μια έννοια η οποία ποδοπατήθηκε αυτές τις ημέρες στα λιμάνια, στα αεροδρόμια, στα διόδια και στους αρχαιολογικούς χώρους της χώρας.

Πρόκειται, ίσως, για μια αφαιρετικού χαρακτήρα άσκηση, για την οποία οι φίλτατοι του ΠΑΣΟΚ πιθανόν δεν διαθέτουν την απαραίτητη «άνεση χρόνου».

Αν έβρισκαν όμως αυτόν τον χρόνο, ίσως συνειδητοποιούσαν ότι δεν είναι δυνατόν, όταν «κυβερνάς» έναν τόπο που βυθίζεται στην ύφεση, να επιλέγεις τόσο επιπόλαια τις πολιτικές αλλά και τον χρόνο που θα τις εφαρμόσεις, εντείνοντας έτσι τα δεινά του.

Η απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννη Ραγκούση να αποσύρει τη «γιαλαντζί» απελευθέρωση του κλάδου των ταξί, που είχε εκπονήσει ο προκάτοχος της θέσης του κ. Δημήτρης Ρέππας, και να προωθήσει αντ’ αυτής μια «κανονική», στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, ήταν προφανώς άστοχη.

Ήταν άστοχη διότι, πρώτον, επιλέχθηκε η θερινή περίοδος για την προώθησή της, όταν η χώρα μας «κερδίζει» ένα σημαντικό ποσοστό του ετήσιου ΑΕΠ της από τον τουρισμό, δεύτερον, επειδή δεν «απαντά» στο πραγματικό ζητούμενο, που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν αφορά στην ανάγκη απελευθέρωσης ενός κλάδου, αλλά στην αντιμετώπιση των συγκοινωνιακών αναγκών των κατοίκων της πρωτεύουσας από μέσα μαζικής μεταφοράς και σωστούς επαγγελματίες οδηγούς ταξί, και, τρίτον, επειδή αδικεί όσους εκ των ιδιοκτητών ταξί απέκτησαν πρόσφατα την άδεια ασκήσεως του επαγγέλματός τους.

Αντίστοιχα, η αντιμετώπιση την οποία επεφύλαξε η κυβέρνηση, καθ’ όλη τη διάρκεια των τελευταίων ημερών, στις κινητοποιήσεις και στις ακραίες ενέργειες του κλάδου των ιδιοκτητών ταξί ενισχύει την πεποίθηση ότι τελικά επικρατούν «το δίκαιο του ισχυρού» και «ο νόμος της ζούγκλας».

Ανεξαρτήτως των δικαίων ή αδίκων αιτημάτων του κλάδου των ιδιοκτητών ταξί, η βίαιη κατάλυση της νομιμότητας εκ μέρους μιας επαγγελματικής τάξης και η ανοχή του γεγονότος αυτού από την κυβέρνηση ναρκοθετούν όχι μόνον οποιαδήποτε μεταρρυθμιστική προσπάθεια τυχόν επιχειρηθεί εφεξής, αλλά και την ίδια την έννοια της συντεταγμένης Πολιτείας.

Ό,τι θέλει, όποιος θέλει, όποτε το θελήσει. Πέρυσι κυριάρχησαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ., εφέτος οι ιδιοκτήτες ταξί. Αύριο, πιθανώς, θα είναι οι εργαζόμενοι στη μία ή στην άλλη εκποιούμενη κρατική επιχείρηση

Έτσι, όμως, όπως λέει ο λαός μας, «δουλειά» δεν γίνεται, και πλέον ο τόπος μας δεν έχει την πολυτέλεια να αφήνει τη δουλειά να φεύγει…

Κυριότερα, όμως, δεν έχει την πολυτέλεια να βυθίζεται στο χάος, από όσους ευθύνονται για τα σημερινά δεινά του.

Τις συντεχνίες και τους υποστηρικτές του «πελατειακού κράτους»…


* Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τον αρθρογράφο; Τι γνώμη έχετε;

To Εuro2day.gr ενθαρρύνει τον διάλογο και την έκφραση απόψεων από τους αναγνώστες. Σχολιάστε το άρθρο και πείτε την άποψή σας δημόσια για όσα συμβαίνουν και μας αφορούν όλους. Αν θεωρείτε το άρθρο σημαντικό, διαδώστε το με τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης.

Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v