Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τα «μυστικά» για να πουλήσετε στην ύφεση

Τέσσερις «χρυσές συμβουλές» για να πετύχετε την καλύτερη δυνατή συμφωνία πώλησης ακινήτου σε καιρό κρίσης. Το προφίλ των αγοραστών και πώς θα μπορέσετε να τους πείσετε να βάλουν το χέρι στην τσέπη! Η τιμολόγηση.

Τα «μυστικά» για να πουλήσετε στην ύφεση

Όταν η ύφεση κτυπά την αγορά κατοικίας, τότε το καλύτερο για τους πωλητές είναι να κρατηθούν έξω. Αυτό το κανόνα όμως δεν μπορούν να τον υιοθετήσουν όλοι. Πολλοί άνθρωποι αναγκάζονται να πουλήσουν για να αποκτήσουν ρευστότητα και άλλοι λόγω της υπερβολικής φορολόγησης. Αλλά ακόμα και αν πουλάτε σε μια πολύ κακή αγορά, υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να πετύχετε την καλύτερη δυνατή συμφωνία.

Συμβουλή Νο1 : Η τιμολόγηση

Σε πτωτικές αγορές είναι εξαιρετικά σημαντικό να γνωρίζετε το επίπεδο των τιμών των ανταγωνιστών και να προσφέρετε το ακίνητο σε ένα επίπεδο που θα δελεάσει τους υποψήφιους αγοραστές. Με άλλα λόγια, ο πωλητής πρέπει να απορρίψει τον πειρασμό της κορυφαίας τιμής και της τιμολόγησης στα υψηλότερα επίπεδα. Υπάρχουν τρία απλά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να καταλήξετε σε μία σωστή τιμολόγηση:

• Έρευνα αγοράς στα προσφερόμενα σπίτια.

• Μελετήστε την εφημερίδα για τις τοπικές καταχωρήσεις

• Συγκρίσιμα στοιχεία από κτηματομεσίτες.

Συμβουλή Νο2: Κρατήστε το απλό

Σε μια κάτω αγορά, οι αγοραστές έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε πολλά σπίτια. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να δίνετε αφορμές για να πάνε στο αμέσως επόμενο σπίτι. Πρακτικά η πρόταση σας δεν θα πρέπει να έχει στοιχεία αβεβαιότητας και κυρίως δεν θα πρέπει να παραπέμπει στο μέλλον πχ θα πληρώσω το φόρο του χρόνου ή αναλαμβάνω το πρώτο βάψιμο που θα γίνει 6 μήνες μετά την πώληση.

Συμβουλή No3: Πετάξτε τις αβεβαιότητες

Ας το παραδεχτούμε: Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός , όταν πρόκειται για την πώληση ενός σπιτιού. Στην πραγματικότητα, ανά πάσα στιγμή, υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες σπίτια προς πώληση σε όλη τη χώρα! Για να κάνετε το σπίτι σας να ξεχωρίσει από το πλήθος, ίσως χρειαστεί να λάβετε κάποια έκτακτα μέτρα. Αυτά τα πρόσθετα στοιχεία δεν χρειάζεται να σας κοστίσουν πολλά χρήματα.Απλά πρέπει να δώσετε σε κάθε ενδιαφερόμενο αγοραστή, επιπλέον ώθηση για την επιλογή σπιτιού σας . Για παράδειγμα: εάν το αίτημα του αγοραστή είναι ότι το παράθυρο πρέπει να αντικατασταθεί ή ένα δωμάτιο να είναι βαμμένα, προσπαθήστε να το ικανοποιήσετε .

Συμβουλή Νο4: Μία δοκιμή θα τους πείσει

Όταν ένα άτομο αγοράζει ένα αυτοκίνητο, θέλει συνήθως να το οδηγήσει για να δει αν του "ταιριάζει". Το ίδιο ισχύει και για ένα σπίτι. Στην πραγματικότητα, οι αγοραστές θέλουν να περπατήσουν μέσα στο σπίτι ερευνώντας κάθε γωνιά και σχισμή για να βεβαιωθούν ότι έχουν κάνει μια σοφή επιλογή. Για το λόγο αυτό κάντε προσιτό το σπίτι σε ένα σοβαρό υποψήφιο αγοραστή.

 

Πηγή: Premium.paratiritis.gr 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v