Μπορεί οι διεκδικητές για το μεγάλο έργο επέκτασης του προβλήτα κρουαζιεροπλοίων του ΟΛΠ να εμφανίζονται ως τέσσερις, αλλά στα σχήματα συμμετέχουν περισσότεροι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα που κατατίθενται οι προσφορές για το έργο των 170 εκατ. ευρώ θα εμφανιστούν οι Τούρκοι της STFA Insaat A.S., οι οποίοι θα συνεργαστούν με τον όμιλο Ελλάκτωρ, αν κερδίσουν τον διαγωνισμό. Επίσης οι Πορτογάλοι της Etermar Engenharia e Construcao φέρονται να συνεργάζονται με την ΕΚΤΕΡ και τη μη εισηγμένη Αρχιμήδης.
Στους διεκδικητές περιλαμβάνεται και το σχήμα της ισπανικής Acciona Construccion με τη Μυτιληναίος, καθώς και η ΤΕΚΑΛ. Η τελευταία είναι ο σχεδόν μόνιμος εργολάβος των Κινέζων της Cosco και θα είναι έκπληξη αν χάσει τον σημερινό διαγωνισμό.
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα λιμενικά έργα στη Μεσόγειο, που είχε απασχολήσει μέχρι και το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) εξαιτίας του ενδιαφέροντος από ελληνικούς ομίλους. Οι όροι που είχε βάλει ο ΟΛΠ δεν διευκόλυναν τους ισχυρούς εγχώριους «παίκτες». Να, όμως, που κάποιοι είναι πάλι στο παιχνίδι μέσω τρίτων.
Οταν τα έργα ολοκληρωθούν, ο Πειραιάς θα μπορεί να υποδέχεται ταυτόχρονα τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στον διαγωνισμό επικράτησε πριν από λίγο η ΤΕΚΑΛ, με προσφορά κοντά στα 104 εκατ. ευρώ.