Με ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους η ΔΕH επιδιώκει να μπει στην αγορά της ηλεκτροκίνησης. Όπως πληροφορείται η στήλη, οι στόχοι που ανακοίνωσε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Στάσσης για 1.000 φορτιστές σε δύο με τρία χρόνια και 10.000 μεσοπρόθεσμα είναι οι χαμηλότεροι δυνατοί. Πηγές θέλουν τον επικεφαλής της να εκτιμά ότι οι 10.000 φορτιστές θα έρθουν νωρίτερα, δηλαδή σε τέσσερα με πέντε χρόνια.
Ο ίδιος, σύμφωνα με συνομιλητές του, θεωρεί ότι η διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι πολύ ταχύτερη, καθώς ήδη οι αυτοκινητοβιομηχανίες πολύ σύντομα, σε δύο χρόνια, θα ανακοινώσουν μοντέλα π.χ. με αυτονομία άνω των 800 χλμ. Κι επιπλέον λόγω του ανταγωνισμού, οι τιμές πώλησής τους θα αποκλιμακωθούν. Με τη βοήθεια βέβαια και των οικονομικών και φορολογικών κινήτρων που προωθούν τα κράτη, όπως και η Ελλάδα.
Η ΔΕΗ, λοιπόν, κατά τις ίδιες πηγές, σπεύδει από τώρα να πιάσει μερίδια στην αγορά και τη φόρτιση και οι τρεις συνεργασίες που ανακοινώθηκαν χθες με ΑΒ Βασιλόπουλο, Fraport Greece και Beat, είναι μόνο η αρχή.
Επίσης, όπως αναφέρουν συνεργάτες του κ. Στάσση, ο ίδιος δεν θέλει η ΔΕH να πάθει ό,τι έπαθε πριν από χρόνια με τις ΑΠΕ. Δηλαδή να χάσει το τρένο. Και τώρα, με την ηλεκτροκίνηση, θέλει να αξιοποιήσει τη νέα ευκαιρία και για αυτό... φορτίζει τις συνεργασίες.