Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πωλείται το Business Week με κέρδος …1$

Η McGraw-Hill θα εξασφαλίσει κέρδος μόλις 1 δολάριο από την πώληση του Business Week, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ατόμων που γνωρίζουν τα μεγέθη των ζημιών του, "ηλικίας" 80 ετών, διεθνούς οικονομικού περιοδικού.

  • Andrew Edgecliffe-Johnson (Νέα Υόρκη)
Πωλείται το Business Week με κέρδος …1$
Η McGraw-Hill θα εξασφαλίσει κέρδος μόλις 1 δολάριο από την πώληση του Business Week, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ατόμων που γνωρίζουν τα μεγέθη των ζημιών του «ηλικίας» 80 ετών διεθνούς οικονομικού περιοδικού.

Ο εκδοτικός οίκος έχει προσλάβει την επενδυτική τράπεζα Evercore, για να πωλήσει την επιχείρηση, αφού κατέληξε ότι το εν λόγω περιουσιακό στοιχείο δεν αποτελεί βασική δραστηριότητα, σύμφωνα με ανώνυμες πηγές.

Η McGraw-Hill, η οποία κατέχει μεταξύ άλλων τον οίκο αξιολόγησης Standard & Poor’s και μεγάλο οίκο εκπαιδευτικών εκδόσεων, δήλωσε στους “FT” ότι «μελετά στρατηγικές επιλογές» για το Business Week.

Η πώληση μιας κυρίαρχης έντυπης επιχείρησης, που έχει μεγάλη έκθεση στην οικονομική διαφήμιση, κατά την διάρκεια ύφεσης στον χώρο των ΜΜΕ, θα αποδειχθεί σίγουρα μεγάλη πρόκληση.

Σύμφωνα με το Publishers’ Information Bureau, τα διαφημιστικά έσοδα του Business Week μειώθηκαν κατά το ένα τρίτο στα 77,8 εκατ. δολάρια στο α΄εξάμηνο 2009. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του ιδίου του περιοδικού, η κυκλοφορία του ανέρχεται στα 936.000 φύλλα.

Τραπεζίτες εκτιμούν ότι είναι πιθανό να καταθέσουν προσφορά για το περιοδικό, η Time Inc, εκδότρια του Fortune, ή το Forbes. Ο Reed Phillips, εταίρος της επενδυτικής τράπεζας ΜΜΕ DeSilva & Phillips, εκτιμά ότι οι πιθανότεροι αγοραστές είναι ή η OpenGate Capital που πρόσφατα αγόρασε το TV Guide ή η Platinum Equity που κατέχει την San Diego Union Tribune ή η εκδοτική Mansueto Ventures.

Το 1 δολάριο με το οποίο η OpenGate αγορασε το TV Guide «είναι πιθανότατα το τίμημα που θα δοθεί και για το Business Week”, δήλωσε ο κ. Phillips. Ανάλογη άποψη έχουν κι άλλοι τραπεζίτες.

Τον Απρίλιο η McGraw-Hill ανακοίνωσε μείωση 76,4% στα λειτουργικά κέρδη α΄τριμήνου του βραχίονα πληροφόρησης και ΜΜΕ, που περιλαμβάνει το Business Week, την JD Power & Associates και το Platts, στα 2,8 εκατ. δολάρια.

Το Bloomberg, που είναι από τους λίγους ομίλους οι οποίοι επενδύουν σε έντυπα μέσα ενημέρωσης, δεν δέχτηκε να σχολιάσει τις εξελίξεις, ενώ η News Corp, που κατέχει την εφημερίδα Wall Street Journal και την επιθεώρηση Barron’s, έχει ήδη δηλώσει ότι δεν ενδιαφέρεται για το Business Week.

Σημειώνεται ότι η είδηση της πώλησης του οικονομικού περιοδικού συμπίπτει με την ανακοίνωση της Mary Schapiro, προέδρου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ, ότι σκοπεύει να επιβάλλει αυστηρότερη επόπτευση στους οίκους αξιολόγησης, όπως η S&P και η Moody’s.
© The Financial Times Limited 2009. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v