Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μάχη τραπεζών για το Apple Pay του iPhone 6

Οι μεγαλύτεροι αμερικανικοί εκδότες, όπως JPMorgan Chase, American Express, Bank of America, Wells Fargo, Citigroup, θεωρούν ότι θα έχουν μεγάλο πλεονέκτημα αν οι πελάτες χρησιμοποιήσουν τις κάρτες τους ως προκαθορισμένη επιλογή στις συσκευές Apple.

  • των Tom Braithwaite και Camilla Hall (Νέα Υόρκη) και Tim Bradshaw (Σαν Φρανσίσκο)
Μάχη τραπεζών για το Apple Pay του iPhone 6

Διαφημιστική μάχη δίνουν οι αμερικανικές τράπεζες, για να πείσουν τους πελάτες να επιλέξουν τις δικές τους κάρτες ως προκαθορισμένη (default) επιλογή για το σύστημα Apple Pay, το σύστημα πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου που λανσάρει τον επόμενο μήνα ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός.

Μολονότι πάντως όλες οι μεγάλες αμερικανικές τράπεζες έχουν καταθέσει μεγάλους προϋπολογισμούς για την μάχη, δεν γνωρίζουν ακόμη τι ακριβώς πρέπει να κάνουν.

Γι'αυτό και εκπρόσωποι των τμημάτων προβολής και διαφήμισης των τραπεζών θα πραγματοποιήσουν συνάντηση με στελέχη της Apple στα κεντρικά της γραφεία στο Κουπερτίνο, σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες, ώστε να λάβουν αυστηρές οδηγίες για το πώς θα διαφημίσουν το Apple Pay στους πελάτες.

Την περασμένη εβδομάδα η Apple ανακοίνωσε ότι η νέα συσκευή της, iPhone 6 θα δίνει στους χρήστες την δυνατότητα να πληρώνουν για προϊόντα στις online αγορές τους, μέσω επαφής της συσκευής με το τερματικό ή με άνοιγμα εφαρμογής, όπου θα χρησιμοποιούνται αποθηκευμένες πληροφορίες για πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ώστε να ολοκληρωθεί η συναλλαγή ηλεκτρονικά, χωρίς να χρειάζεται πληκτρολόγηση λεπτομερειών για την πληρωμή ή για διεύθυνση αποστολής.

Οι μεγαλύτεροι εκδότες καρτών, δηλαδή στις ΗΠΑ οι JPMorgan Chase, American Express, Bank of America, Wells Fargo και Citigroup, θεωρούν ότι θα έχουν μεγάλο πλεονέκτημα αν οι πελάτες χρησιμοποιήσουν τις κάρτες τους ως προκαθορισμένη επιλογή στις συσκευές Apple.

Οι μικρότερες τράπεζες φοβούνται ότι θα βγουν χαμένες από την υπόθεση.

Οι τράπεζες δεν γνωρίζουν ακόμη την ακριβή λειτουργία του Apple Pay, αλλά πιστεύουν ότι είναι πιθανότερο να προτιμήσει ο πελάτης να ορίσει προεπιλεγμένη κάρτα, παρά να ψάχνει μέσα από μια σειρά επιλογές πληρωμής στο «ψηφιακό πορτοφόλι» για να επιλέξουν μια από τις οκτώ επιλογές που μπορούν να φορτωθούν.

Ελπίζουν επίσης ότι οι πελάτες είναι πιθανότερο να επιλέξουν πιστωτική κάρτα ως προεπιλεγμένη μέθοδο πληρωμής. Οι προμήθειες στις πιστωτικές κάρτες από το λιανεμπόριο είναι υψηλότερες από τις προμήθειες στις χρεωστικές κάρτες.

 

© The Financial Times Limited 2014. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v