Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Το Facebook αντεπιτίθεται στο ad blocking

Ο γίγαντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διέγνωσε έγκαιρα τον κίνδυνο για τα έσοδά του και αναζητεί μια «μέση λύση» προκειμένου να αντιμετωπίσει τα προγράμματα που μπλοκάρουν την εμφάνιση διαφημίσεων.

To Facebook… παίρνει το όπλο του κατά των προγραμμάτων ad blocking, αυτών δηλαδή που εμποδίζουν την εμφάνιση διαφημίσεων στους υπολογιστές.

Ηδη από το 2015, όπως περιγράφει το video, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης είχε προειδοποιήσει τους επενδυτές για τις συνέπειες που μπορεί να έχουν αυτά τα προγράμματα στα έσοδα και τα κέρδη του.

Ετσι, το Facebook προσπαθεί να πείσει τους χρήστες του να μην χρησιμοποιούν ad blockers και παράλληλα «επιβάλει» τις διαφημίσεις στην έκδοση του για ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Περίπου 25% των χρηστών στις ΗΠΑ έχουν εγκαταστήσει μια εφαρμογή ad blocking και υπολογίζεται ότι εξαιτίας αυτού του λόγου χάθηκαν 22 δισ. δολάρια διαδικτυακών πωλήσεων.

Σε μια προσπάθεια να βρει μια μέση οδό το Facebook ζητά από τους χρήστες να του πουν ποιες διαφημίσεις τους αρέσουν και -κυρίως- ποιες δεν τους αρέσουν…

© The Financial Times Limited 2016. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v