Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Randstad: Το 40% των Ελλήνων φοβάται ότι θα χάσει τη δουλειά του!

Το ποσοστό των εργαζομένων στην Ελλάδα οι οποίοι άλλαξαν εργασία τους τελευταίους 6 μήνες αυξήθηκε κατά 2%, δηλαδή ανήλθε στο 22% κατά το τελευταίο τρίμηνο. Η έρευνα της Randstad.

Randstad: Το 40% των Ελλήνων φοβάται ότι θα χάσει τη δουλειά του!

Οι Έλληνες εργαζόμενοι δεν θεωρούν εφικτή την απασχόληση τους σε νέο εργοδότη κατά τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με την τακτική έρευνα Workmonitor της Randstad

Οπως αναφέρει, ο δείκτης κινητικότητας για την Ελλάδα, μειώθηκε κατά 5 μονάδες, στο 103, για αυτό το τρίμηνο. Ο παγκόσμιος δείκτης κινητικότητας παρέμεινε σταθερός στις 109 μονάδες. Υψηλότερα ποσοστά κινητικότητας παρατηρήθηκαν στη Νέα Ζηλανδία (+7), στην Ουγγαρία (+6), στην Αυστραλία (+5%) και στη Γαλλία (+5). Το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης παρατηρήθηκε στην Κίνα (-7), στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Νορβηγία, τη Σουηδία και την Ελλάδα (πτώση 5 μονάδων).

Η αγορά εργασίας στην Ελλάδα

Το ποσοστό των εργαζομένων στην Ελλάδα οι οποίοι άλλαξαν εργασία τους τελευταίους 6 μήνες αυξήθηκε κατά 2%, δηλαδή ανήλθε στο 22% κατά το τελευταίο τρίμηνο. Το 36% εξηγεί ότι ο βασικός λόγος αλλαγής της εργασίας του ήταν η αναζήτηση καλύτερων επαγγελματικών συνθηκών και το 20% εκφράζει ως κύριο λόγο της αλλαγής αυτής, την προσωπική τους ανάγκη για αλλαγή.

Ο αριθμός των ατόμων που αναζητούν νέα θέση εργασίας στην Ελλάδα μειώθηκε και πάλι αυτό το τρίμηνο, κατά 2%, σχηματίζοντας ένα ποσοστό 31% για το τρίτο τρίμηνο του 2017.

Το 40% των Ελλήνων εργαζομένων που συμμετείχαν στην έρευνα ανησυχεί ότι θα χάσει την εργασία του. Αναλυτικότερα, το 51% της ηλικιακής ομάδας 55-67 φοβάται ότι θα χάσει την εργασία του, ενώ ακολουθεί η ηλικιακή ομάδα 25-34, με ποσοστό 42%. Το 44% αυτών που απάντησαν ότι κατέχουν χαμηλό επίπεδο μόρφωσης εμφανίζουν μεγαλύτερο φόβο απόλυσης.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα, στην Ελλάδα, η εργασιακή ικανοποίηση μειώθηκε κατά 1% κατά το τελευταίο τρίμηνο, ανήλθε δηλαδή σε ποσοστό 63%.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v