Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τέσσερις «καταλύτες» για την ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Πέραν των κεφαλαίων (άνω των 30 εκατ. ευρώ) που αντλήθηκαν και θα επενδυθούν από τον Όμιλο, σημαντικό επίσης είναι πως η εισηγμένη θα μπορεί πλέον να αποτιμά τη συμμετοχή της στην Άνεμος σε όρους τρέχουσας χρηματιστηριακής αξίας.

Τέσσερις «καταλύτες» για την ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Θετική είδηση για τον Όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ ήταν η κάλυψη της δημόσιας προσφοράς της θυγατρικής του Άνεμος, καθώς αυτή έγινε κάτω από ένα βαρύ κλίμα που είχε δημιουργηθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο εξ' αιτίας των γεγονότων σε τράπεζα της Πορτογαλίας.

Πέραν των κεφαλαίων (άνω των 30 εκατ. ευρώ) που αντλήθηκαν και θα επενδυθούν από τον Όμιλο, σημαντικό επίσης είναι πως η εισηγμένη θα μπορεί πλέον να αποτιμά τη συμμετοχή της στην Άνεμος σε όρους τρέχουσας χρηματιστηριακής αξίας, όπως αυτή θα ορίζεται από την αγορά.

Με θετικά λόγια για τη μετοχή της ΕΛΛΑΚΤΩΡ (σύσταση outperform, τιμή-στόχο τα 5 ευρώ) είχε αναφερθεί η Εθνική Χρηματιστηριακή σε σχετικά πρόσφατη (7 Ιουλίου) έκθεσή της.

Μεταξύ άλλων μάλιστα, ο ελληνικός Οίκος αναφέρθηκε και σε μια σειρά πιθανούς βραχυπρόθεσμους καταλύτες που θα μπορούσαν ενδεχομένως να επηρεάσουν τη μετοχή, όπως:

• Την αύξηση της κυκλοφορίας στην Αττική Οδό το Μάιο, όταν η Εθνική της ανέμενε στο δεύτερο εξάμηνο.
• Την καλύτερη απεικόνιση της αποτίμησης της θυγατρικής της Άνεμος, μετά την είσοδο της τελευταίας στο ταμπλό του ΧΑ.
• Την επιτάχυνση διαδικασιών για ανάλογες κινήσεις-αναδιαρθρώσεις και άλλων θυγατρικών του Ομίλου που δεν εντάσσονται στο βασικό πυρήνα των δραστηριοτήτων του (πχ real estate και αναψυχή).
• Και τέλος, την αναδιάρθρωση των δανείων της εταιρείας, σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους χρηματοδότησης. Σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή εταιρεία, η ΕΛΛΑΚΤΩΡ πληρώνει υπερβολικά πολλά για τα δάνειά της και μια αναδιάρθρωση μέχρι το τέλος του έτους θα δικαιολογούσε μια μείωση του πραγματικού κόστους δανεισμού κατά περίπου 250-300 μονάδες βάσης...

Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ στις 31-5-2013 προσέγγιζε τα 3,8 δις ευρώ, ενώ επιπλέον έργα της τάξεως των 490 εκατ. βρισκόταν κοντά στο στάδιο της υπογραφής. Το 50,7% του ανεκτέλεστου υπολοίπου αφορούσε έργα που θα γίνουν στην Ελλάδα.

Οι κυριότερες αυτοχρηματοδοτούμενες συμβάσεις του Ομίλου είναι το 59,2% της Αττικής Οδού, το 22% της Γέφυρας Ρίο-Αντίρριο και η συμμετοχή στους τρεις από τους τέσσερις υπό κατασκευή μεγάλους οδικούς άξονες.
Μεταξύ των λοιπών συμμετοχών, συγκαταλέγεται και το 15,3% στο Καζίνο της Πάρνηθας.

Στ.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v