Νέα επένδυση της Olympia Group στον κλάδο του Last Mile

Η επένδυση υλοποιείται από τον επενδυτικό βραχίονα Public Capital Partners, μέσω της έκδοσης μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου.

Νέα επένδυση της Olympia Group στον κλάδο του Last Mile

Μια νέα επένδυση στον τομέα του eCommerce & eGrocery last mile ανακοίνωσε η Olympia Group και συγκεκριμένα στην εταιρεία SVUUM, με στόχο την ανάπτυξη του πιο πελατοκεντρικού και καινοτόμου “Hand to Hand Delivery” στην Ελλάδα.

Η επένδυση υλοποιείται από τον επενδυτικό βραχίονα Public Capital Partners, μέσω της έκδοσης μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου και εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική για την υποστήριξη ταχέως αναπτυσσόμενων scaleup εταιρειών με δραστηριότητα στον τομέα του retailtech & logistics.

Οπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, αναγνωρίζοντας την ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή για αξιόπιστες υπηρεσίες παράδοσης, η SVUUM προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, καθώς αξιοποιεί μια διεθνή τεχνολογική πλατφόρμα, σε συνδυασμό με ένα ιδιόκτητο δίκτυο σε 10 μεγάλα αστικά κέντρα και πληθυσμιακή κάλυψη 75%, διασφαλίζοντας έτσι αξιοπιστία στις παραδόσεις που στο 95% των περιπτώσεων γίνονται την ίδια ή την επόμενη μέρα. Οι καινοτόμες υπηρεσίες της εταιρίας ξεχωρίζουν, καθώς επιτρέπουν στους τελικούς καταναλωτές να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται οι ίδιοι το ακριβές διάστημα παράδοσης της παραγγελίας τους, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα ενεργοποίησης ειδοποιήσεων, καθώς και άμεσης επικοινωνίας με τον οδηγό.

Πρόκειται για μια ακόμη σημαντική επένδυση της Olympia, που έχει ως στόχο να συμβάλει στη διαμόρφωση μιας νέας εποχής στον κλάδο των ηλεκτρονικών αγορών και του last mile, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη και αξιόπιστη λύση στους καταναλωτές.

Με έτος ίδρυσης το 2021, η SVUUM αναγνωρίζεται ως η πιο πελατοκεντρική και καινοτόμος eCommerce last mile εταιρεία στην Ελλάδα, με μέση αξιολόγηση παραλήπτη 4,8/5 σε σύνολο 1,5 εκατ. παραδόσεων που έχουν ολοκληρωθεί έως σήμερα. Η εταιρεία υποστηρίζει 150 από τις μεγαλύτερες εταιρείες eCommerce και 6 από τα μεγαλύτερα σούπερ-μάρκετ στην Ελλάδα, παραδίδοντας ακόμη και Σάββατο, ενώ αναπτύσσει συνεχώς νέες υπηρεσίες, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην αποτελεσματική διαχείριση των δρομολογίων, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v