Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Οκτ 30 2006

HSW, ΝΕΛ και η... ”ντρίπλα” Αγαπητού! (Update)

Γράφαμε την Παρασκευή:

”Σας λέγαμε χθες για την ησυχία πριν τη… θύελλα των εξελίξεων στην ακτοπλοΐα και δικαιωθήκαμε αυθημερόν!

Περισσότερα για την κίνηση-”ματ” του Πάνου Λασκαρίδη θα διαβάσετε στο σχετικό θέμα του euro2day.gr.

Υπάρχει όμως μια άκρως ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια που δεν θίγεται στο συγκεκριμένο κείμενο.

Οι πληροφορίες της στήλης λένε ότι υπήρξε ένας πωλητής, ο οποίος μεταβίβασε στον κ. Λασκαρίδη, ποσοστό-”κλειδί”, περίπου 6% της Hellenic Seaways.

Σύμφωνα δε με έγκυρες πληροφορίες, ο συγκεκριμένος πωλητής ήταν ο... κ. Κώστας Αγαπητός! Πράγμα που ενδέχεται να σηματοδοτεί ευρύτερες εξελίξεις.

Γιατί το λέμε αυτό;

Διότι ο κ. Κ. Αγαπητός εμφανιζόταν να συμπλέει ως τώρα με τη ΝΕΛ!

Θυμίζουμε σχετικά ότι η ΝΕΛ έχει συμφωνήσει να εξαγοράσει τρία οχηματαγωγά πλοία συμφερόντων του κ. Κ. Αγαπητού, δίνοντάς του μετοχές ΝΕΛ που θα προκύψουν από αύξηση του κεφαλαίου της με τιμή διάθεσης 1,30 ευρώ (προς ώρας βέβαια η χρηματιστηριακή τιμή της μετοχής παραμένει χαμηλότερη).

Από την πλευρά της η ΝΕΛ, όπως προκύπτει και από τις τελευταίες δηλώσεις του κ. Βεντούρη, εμφανιζόταν να επιθυμεί... διακαώς να αποκτήσει την Hellenic Seaways. Προσέφερε άλλωστε και τίμημα 3,5 ευρώ ανά μετοχή για το ποσοστό των Μινωϊκών.

Λίγο παλαιότερα, εξάλλου, οι κ. Αγαπητός και Βεντούρης είχαν από κοινού κατηγορήσει τη διοίκηση της HSW για ”μαγειρέματα” στα λογιστικά αποτελέσματα.

Επί του πρακτέου τώρα, αν το ποσοστό του κ. Αγαπητού αθροιζόταν με το ποσοστό των Μινωϊκών, είναι προφανές ότι η ΝΕΛ θα είχε σχετική-αλλά πάντως άνετη- πλειοψηφία, αποκτώντας το ποσοστό των Μινωϊκών.

Θα βρισκόταν στην περιοχή του 40%.

Τουναντίον, τώρα βασικότερος μέτοχος είναι ο κ. Λασκαρίδης, με ποσοστό που φαίνεται ότι αγγίζει το 36%, οπότε είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν μπορεί να συνεχιστεί το ενδιαφέρον τρίτων (υπήρχε θυμίζουμε και η ΑΝΕΚ) για την HSW.

Και κάπως έτσι, για ευνόητους λόγους, αρχίζουν να προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα για τις σχέσεις Αγαπητού-ΝΕΛ στο προσεχές μέλλον…

Μετά απο τέτοια... ντρίπλα, δεν θα είναι και παράξενο!” τέλειωνε το σχόλιό μας!

Πράγματι, οι εξελίξεις στο θέμα Βεντούρη- Αγαπητού ήταν... ακαριαίες.

Ο κ. Βεντούρης ζήτησε-και έλαβε- την παραίτηση του κ. Κ. Αγαπητού από τη θέση του Διευθυντή Εμπορικής Εκμετάλλευσης της ΝΕΛ, την Παρασκευή κι όπως ενημερωθήκαμε ο τελευταίος έπαψε να έχει οποιαδήποτε σχέση με τη ΝΕΛ.

Προφανώς λοιπόν - υποθέτουμε εμείς - πάνε... ”στον καιρό” και τα σχέδια αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου με εισφορά σε είδος, ώστε να αποκτούσε η ΝΕΛ τα πλοία του κ. Αγαπητού, κι εκείνος μετοχές της εταιρίας...

Σήμερα βεβαίως είναι η επαναληπτική συνέλευση της ΝΕΛ με βασικό θέμα την αύξηση των κεφαλαίων της, την οποία και αναμένουμε για να δούμε αν θα υπάρξουν τώρα μεταβολές στη στρατηγική της εταιρίας.

Διότι αύξηση του μεγέθους που είχε αναγγελθεί και με τους όρους που είχαν αναγγελθεί (1,50 ευρώ ανά μετοχή, όταν η μετοχή βρισκόταν την Παρασκευή στα 1,18 ευρώ) μας φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο να υλοποιηθεί.

Περισσότερα... προσεχώς!

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v