ΛΑΡΚΟ: Πάει για φίνις η πώλησή της καθώς σήμερα αναμένεται να κατατεθούν οι δεσμευτικές οικονομικές προσφορές από υποψήφιους επενδυτές.
Αλλαγή της ημερομηνίας δεν υπήρξε αυτή τη φορά, άλλωστε όλες οι εκκρεμότητες τακτοποιήθηκαν. Οπότε το ενδιαφέρον μετατοπίζεται πλέον στη συμμετοχή επενδυτών.
Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, αναμένονται δύο προσφορές, από την ιρλανδική Commodity & Mining Insight Ireland Ltd και την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και AD Holdings AG.
Το ενδιαφέρον της Mytilineos φέρεται να έχει ατονήσει. Να θυμίσουμε αυτό που έγραψε το Euro2day.gr, ότι η ιρλανδική εταιρεία ήταν αυτή που ζήτησε να μετατεθεί σήμερα η ημερομηνία για τις προσφορές, για να προλάβει να έχει την απαιτούμενη εγγυητική επιστολή.
Θυμίζουμε επίσης ότι έχουμε δύο διαγωνισμούς. Αυτόν που διαχειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ για τη μακροχρόνια μίσθωση του εργοστασίου της ΛΑΡΚΟ και του Ειδικού Διαχειριστή, για την πώληση των μεταλλείων της. Έχει ληφθεί απόφαση, όμως, να αναδειχθεί ένας επενδυτής στο τέλος. Συνεπώς, αν είναι διαφορετικοί αυτοί που θα προκύψουν στους δύο διαγωνισμούς, θα ζητηθεί μία ενιαία προσφορά και από τους δύο, ώστε να επιλεχθεί τελικά ένας.
Κοντός ψαλμός αλληλούια!
EUROBANK-EUROLIFE: Στα 357 εκατ. ευρώ ανήλθε το 2021 η παραγωγή ασφαλίστρων από προγράμματα συνδεδεμένα με επενδύσεις (unit linked) της Eurolife ΑΕΕΑΖ (+80,7% σε σχέση με το 2020). Το μερίδιο των Unit Linked στη συνολική πίτα ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων ανήλθε σε 66,1%.
To 78% της συνολικής παραγωγής Unit Linked εφάπαξ ασφαλίστρου προήλθε από το τραπεζικό δίκτυο (Eurobank).
Οι επενδύσεις για λογαριασμό προγραμμάτων Unit Linked ανήλθαν σε 558,8 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 545,5 εκατ. ευρώ ήταν τοποθετημένα σε μερίδια Αμοιβαίων Κεφαλαίων.
ELLINAIR: Έτοιμη να ανοίξει και πάλι τα φτερά της είναι η γνωστή αεροπορική εταιρεία που ανήκε στον όμιλο Μουζενίδη, όπως υποστηρίζει μιλώντας στη στήλη ο γνωστός Κρητικός επιχειρηματίας Κωνσταντίνος Βαρδάκης, που είναι πρόεδρος του διοικητικού της συμβουλίου.
Οπως είπε στη στήλη, η αεροπορική εταιρεία, βασικός μέτοχος της οποίας είναι εταιρεία συμφερόντων του ιδίου, θα «σηκώσει» το επόμενο διάστημα δύο αεροπλάνα και οι πτήσεις θα είναι Charter. Όσο για τα χρέη που τη βαρύνουν, βρίσκεται σε εξέλιξη διαδικασία διακανονισμού, επεσήμανε.
Η ανενεργή σήμερα Ellinair για την οποία στις αρχές του μήνα η ΕΕ ενέκρινε αποζημίωση 6,8 εκατ. ευρώ για τις ζημιές που υπέστη λόγω των περιορισμών που επιβλήθηκαν εξαιτίας της πανδημίας, το 2017 (τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) εμφάνιζε τζίρο 112,451 εκατ. ευρώ και καθαρές ζημιές 10,713 εκατ. ευρώ.
Το παρόν διοικητικό συμβούλιο που απαρτίζεται από τους κ.κ. Κ. Βαρδάκη, Εμ. Τσακαλάκη, Χρ. Κόκκαλη, Ι. Μουζενίδη, Βλ. Παπουνίδη, Αλ. Ζοσιμίδη, Μιλ. Τσαγκαράκη, Ζ. Σαρίδου και Φ. Ανδριώτη ανέλαβε την τύχη της εταιρείας στις 21 Σεπτεμβρίου του 2021 μετά από απόφαση της έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της.