ΟΤΕ: Ο στόχος του ανταγωνισμού

ΟΤΕ: Ο στόχος του ανταγωνισμού
Ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος (ΟΤΕ A.E.) συγκαταλέγεται σήμερα στις κορυφαίες εταιρίες στην Ελλάδα και μεταξύ των μεγαλύτερων τηλεπικοινωνιακών Οργανισμών στην Ευρώπη.

Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με σημαντική παρουσία στα Χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου.

Επίσης, περιλαμβάνεται σε πολλούς χρηματιστηριακούς δείκτες, μεταξύ των οποίων είναι οι: FTSE/ASE-20 και FTSE Eurotop-300.

Ο ΟΤΕ ιδρύθηκε το 1949, ενώ από την 1η Ιανουαρίου 2001 λειτουργεί σε μια πλήρως απελευθερωμένη τηλεπικοινωνιακή αγορά.

Ξεκινώντας από το 1996, το Ελληνικό Δημόσιο μείωσε σταδιακά τη συμμετοχή του στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΤΕ, η οποία σήμερα ανέρχεται στο 37,7%.

Με βάση τα ελληνικά λογιστικά πρότυπα, για το α΄ εξάμηνο του 2004 ο κύκλος εργασιών της OTE A.E. ανήλθε στα 1.429,2 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μείωση κατά 8,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.

Η μείωση αυτή οφείλεται στη συνεχιζόμενη ένταση του ανταγωνισμού από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας και τους εναλλακτικούς παρόχους σταθερής τηλεφωνίας, αλλά και λόγω της απόφασης της ΕΕΤΤ για εφαρμογή των νέων μειωμένων τελών διασύνδεσης και μισθωμένων γραμμών.

Παράλληλα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της μητρικής εταιρίας διαμορφώθηκαν στα 437,8 εκατ. ευρώ.

Με σύγχρονο αστικό και υπεραστικό δίκτυο, ψηφιακό σχεδόν στο 100%, περισσότερα από 20.000 χιλιόμετρα οπτικές ίνες, πολυάριθμες δορυφορικές, υποβρύχιες και επίγειες διεθνείς ζεύξεις με όλα τα σημεία της υδρογείου και προϊόντα βάσει διεθνών προτύπων, εξασφαλίζεται η δυνατότητα σύγχρονης και ποιοτικής επικοινωνίας για όλους τους Έλληνες, ακόμα και στα πιο μακρινά και δυσπρόσιτα σημεία της ελληνικής υπαίθρου.

Ταυτόχρονα, υιοθετώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις και με στόχο την παροχή προηγμένων υπηρεσιών, ο ΟΤΕ ξεκίνησε μέσα στο 2003 να προσφέρει ADSL πρόσβαση σε 200 κέντρα πανελλαδικώς.

Στηριζόμενος στους 16.800 εργαζόμενους και με όπλα την πολύχρονη παρουσία και την αξιοπιστία του, ο ΟΤΕ διαθέτει στην ελληνική αγορά πάνω από 65 προϊόντα και υπηρεσίες τόσο για εταιρικούς όσο και για οικιακούς χρήστες.

Παράλληλα, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σταθερής τηλεφωνίας, με εξειδικευμένες υπηρεσίες, όπως, π.χ., τα επιχειρησιακά δίκτυα επικοινωνίας (HellasPac, HellasStream, HellasCom, Frame Relay).

Ο ΟΤΕ διαθέτει επίσης σε όλους τους πελάτες του υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (π.χ., αφύπνιση, αναμονή, προσωπικό τηλεφωνητή κ.λπ.), και μάλιστα τις περισσότερες από αυτές δωρεάν, ενώ αναπτύσσει και διαθέτει δημοφιλή προϊόντα (”ΟΤΕΚάρτα”, ”Χρονοκάρτα”, ”Τηλεκάρτα”) με μεγάλη διείσδυση στην ελληνική αγορά.

Από το τέλος του 2003 εφαρμόζονται νέα τιμολόγια με βασικά χαρακτηριστικά τη χρέωση ανά δευτερόλεπτο και την καθιέρωση τεσσάρων ζωνών χρέωσης (ημέρα, βράδυ, Σάββατο, Κυριακή).

Επιπλέον, ο ΟΤΕ προσφέρει σε ιδιώτες και σε επιχειρηματίες μειωμένες τιμές σε αστικές, υπεραστικές, διεθνείς και κλήσεις προς κινητά μέσω των διευρυμένων οικονομικών προγραμμάτων (”ΟΤΕπιλογές”, ”OTEπιχειρώ”), που μέχρι σήμερα έχουν προσελκύσει πάνω από 1.800.000 πελάτες.

Συμβάλλοντας στη διάδοση της ευρυζωνικότητας, ο ΟΤΕ παρουσίασε το ”Conn-X”, την πρώτη ADSL σύνδεση που εγκαθιστά ο πελάτης μόνος του (self installed) τόσο σε PSTN όσο και ISDN γραμμές.

Τέλος, πρόσφατα παρουσίασε τόσο για τους οικιακούς όσο και για τους εταιρικούς πελάτες νέες λύσεις-προϊόντα, όπως το ”multiISDN”, το ”Student Pack”, την ”Allo-card Βαλκανίων και Ανατολικής Ευρώπης” και τα πακέτα ”Σύγχρονος Εξοπλισμός” και το ”Ασύρματο Γραφείο”.

Μέσα από ένα εκτεταμένο εμπορικό δίκτυο (με 360 περίπου εμπορικά καταστήματα), ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (www.oteshop.gr), ένα κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (134), 52 ομάδες εξειδικευμένων τηλεπικοινωνιακών συμβούλων, καθώς και συνεργασίες με άλλες εμπορικές αλυσίδες, ο ΟΤΕ όχι μόνο παρέχει πανελλαδικά σύγχρονα τηλεπικοινωνιακά προϊόντα-υπηρεσίες, αλλά και διαρκή ποιοτική υποστήριξη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v