Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Σεπ 10 2015

Ο Σπίρτζης, η φιέστα με τις μπάρες και οι εκλογές

Ο Σπίρτζης, η φιέστα με τις μπάρες και οι εκλογές

Εξαιτίας των εκλογών δεν ψηφίστηκε η χαριστική, όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς, ρύθμιση του τέως αναπληρωτή υπουργού Υποδομών και υποψηφίου του ΣΥΡΙΖΑ στη Β' Αθηνών Χρήστου Σπίρτζη, με την οποία η παράνομη πρόσβαση καφεστιατορίων ή βενζινάδικων στους κλειστούς αυτοκινητόδρομους παρατείνεται μέχρι να κατασκευαστούν οι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) που προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης.

Αφορμή για τη ρύθμιση που είχε ενταχθεί στο σχέδιο νόμου για τις τηλεοπτικές άδειες ήταν η γνωστή υπόθεση με το «ξήλωμα» της μπάρας στο 90ό χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, όπου λειτουργεί το φερώνυμο καφεστιατόριο.

Ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μετέτρεψε σε ολόκληρη εκστρατεία την υπόθεση με τις μπάρες στο «90», υποβιβάζοντας και το στέλεχος του (πρώην) υπουργείου Υποδομών που είχε ζητήσει να τοποθετηθούν μπάρες μπροστά από την είσοδο του καφεστιατορίου, ώστε να τηρηθεί η νομιμότητα.

Στην αγορά υποστηρίζουν, όμως, πως ο κ. Σπίρτζης ξέχασε να αναφέρει δύο μικρές λεπτομέρειες: Ενώ τα άλλα, νόμιμα, ΣΕΑ που λειτουργούν σήμερα πληρώνουν σοβαρό ενοίκιο στους παραχωρησιούχους που διαχειρίζονται τους οδικούς άξονες, το «90», για το οποίο διοργανώθηκε ολόκληρη φιέστα ώστε να ξηλωθούν οι μπάρες κ.λπ., δεν πληρώνει ούτε ευρώ!

Ξέχασε, επίσης, να αναφέρει πως ενώ οι υπόλοιποι ΣΕΑ έχουν κατασκευαστεί με συγκεκριμένες προδιαγραφές όσον αφορά στη λειτουργία τους (από τον τρόπο που μπαίνουν και βγαίνουν με ασφάλεια οι οδηγοί στον σταθμό μέχρι τον βιολογικό καθαρισμό κ.λπ.), το τυχερό «90» δεν τηρεί τους συγκεκριμένους, ευρωπαϊκούς, κανόνες.

Γι' αυτό και ζητούν να τηρηθεί η νομιμότητα και οι αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), το Δ' Τμήμα του οποίου από το 2008 έχει γνωμοδοτήσει, απορρίπτοντας προσφυγή της εταιρείας που διαχειρίζεται το «90», πως δεν μπορεί να συνεχιστεί η παράνομη σύνδεση επιχειρήσεων με κλειστό αυτοκινητόδρομο.

Αναρωτιούνται, επίσης, γιατί η τροπολογία που προώθησε, χωρίς να προλάβει, ο κ. Σπίρτζης δεν προβλέπει την επανασύνδεση με τους κλειστούς αυτοκινητόδρομους και άλλων επιχειρήσεων (κυρίως βενζινάδικων) μπροστά από τις οποίες τοποθετήθηκαν μπάρες. Μάλιστα υπάρχουν και σχετικές επιστολές προς τον τέως αναπληρωτή υπουργό, από επιχειρηματίες που αναρωτιούνται γιατί δεν ξηλώθηκαν οι μπάρες μπροστά από τα δικά τους καταστήματα επί του άξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης.

Τώρα, όσοι αφελείς πληρώνουν ενοίκια και προχώρησαν σε επενδύσεις για να εξυπηρετούν τους οδηγούς στις εθνικές οδούς περιμένουν τις εκλογές, ελπίζοντας ότι κατόπιν θα επικρατήσει η λογική και η νομιμότητα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v