Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Ιαν 24 2017

Γιατί ο ΟΣΕ δεν μπορεί να «ζήσει» χωρίς άδεια για μεταφορές

Γιατί ο ΟΣΕ δεν μπορεί να «ζήσει» χωρίς άδεια για μεταφορές

Ως μέγα ολίσθημα και αμαρτία η οποία δεν ξεπλένεται ούτε με... δέκα ολονυκτίες στην Πλατεία Κολοκοτρώνη εμφανίζεται η πρόθεση του ΟΣΕ να ζητήσει σιδηροδρομική άδεια, ενώ πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Θα διαταραχθούν δήθεν οι σχέσεις με τους Ιταλούς της FS, υποστηρίζουν οι αναλυτές. Δεν εξηγούν, όμως, πως η άδεια είναι απαραίτητη για τον ΟΣΕ για πολλούς λόγους. Πρώτον, κάποιος πρέπει να λειτουργεί γραμμές και δρομολόγια που δεν ενδιαφέρουν τις ιδιωτικές εταιρείες (όπως θα είναι σύντομα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Οι ιδιώτες μπορούν να πουν πως δεν θέλουν την επιδότηση για μια άγονη γραμμή και να τη σταματήσουν.

Η επίσημη πολιτεία, όμως, οφείλει να παρέχει υπηρεσίες ενίοτε για λόγους πέραν του άμεσου κέρδους.

Αρκετοί, επίσης, αναρωτιούνται ποιος θα εκπαιδεύει/πιστοποιεί νέους μηχανοδηγούς, αν ο ΟΣΕ δεν διαθέτει άδεια.

Ο οργανισμός εξακολουθεί να έχει την υποχρέωση να «σπρώξει» μια αμαξοστοιχία που χάλασε σε κάποιο σημείο του δικτύου. Θα το κάνει χωρίς την απαραίτητη άδεια;

Οι ψύχραιμοι υποστηρίζουν πως άλλη μια ιδιωτικοποίηση προωθείται «στο γόνατο» και τώρα κάποιοι τρέχουν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Οι πιο κακεντρεχείς περιμένουν να δουν τι θα συμβεί με την εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ROSCO), για την οποία δήθεν υπήρχε ζωηρό ενδιαφέρον.

Οι Ιταλοί ήδη την κοπάνησαν…

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v