Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Ιουλ 15 2010

Υπ. Υποδομών: Στρίβειν διά της επαναξιολόγησης...

Υπ. Υποδομών: Στρίβειν διά της επαναξιολόγησης...
Με τη συνήθη πρακτική του επανασχεδιασμού των έργων, αν και πέρασαν σχεδόν δέκα μήνες από την ανάληψη της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών (χρόνος αρκετός για να έχει ήδη ολοκληρωθεί ο περίφημος επανασχεδιασμός, ειδικά αν υποτεθεί ότι υπήρχε στρατηγική για τα δημόσια έργα από το ΠΑΣΟΚ πριν από τις εκλογές του Οκτωβρίου), επιχειρούν οι επικεφαλής του υπουργείου να κερδίσουν χρόνο (εξαιτίας και της έλλειψης χρημάτων) σε ό,τι αφορά την υλοποίηση μεγάλων υποδομών στη Θεσσαλονίκη.

Το μετρό (βασική γραμμή και επεκτάσεις), η εσωτερική και εξωτερική περιφερειακή οδός, η ζεύξη του Θερμαϊκού και η υποθαλάσσια αρτηρία αλλά και η επέκταση του αεροδρομίου «Μακεδονία» θα επαναξιολογηθούν στο πλαίσιο της δημιουργίας ενός νέου χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδίου που θα προκύψει μέσα από ένα καινούργιο master plan, το οποίο θα ετοιμαστεί εντός του 2011 μέσω διαγωνισμού που θα διεξαγάγει ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης...

Έτσι περιέγραψε σε γενικές γραμμές ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας από τη Θεσσαλονίκη, την οποία επισκέφθηκε την περασμένη Δευτέρα, το πρόγραμμα για την προώθηση των μεγάλων έργων στη συμπρωτεύουσα.

Βέβαια, αν λάβουμε υπόψη την περίοδο διαβούλευσης του master plan, τις νέες μελέτες των επανασχεδιασμένων έργων, τη διαδικασία των διαγωνισμών επιλογής αναδόχων αλλά και τις πιθανές ενστάσεις, τότε είναι πασιφανές ότι η πόλη δεν πρόκειται να δει εργοτάξια σε πλήρη δραστηριότητα πριν από την παρέλευση δύο - τριών ετών.

Υπομονή, ο χρόνος κυλά γοργά...

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v