Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Νοε 24 2005

ΦΑΓΕ: Το.. τριπλό κτύπημα από τη Moody’s

Στον… αντίποδα θα λέγαμε ότι κινείται το πρόσφατο ”ραπόρτο” της Moody’s για την μεγάλη μη εισηγμένη ΦΑΓΕ, μέσω του οποίου ο διεθνής οργανισμός άλλαξε τις προοπτικές (outlook) της ελληνικής εταιρίας, σε αρνητικές, παρότι διατήρησε την πιστοληπτική βαθμολογία σε Β1.

Είναι όμως άκρως εντυπωσιακό και το σχόλιο της Moody’s σύμφωνα με το οποίο τα λειτουργικά αποτελέσματα εξακολουθούν να επιβαρύνονται από πληρωμές ”αποζημιώσεων” (αμοιβές θα λέγαμε στην ελληνική) σε ”συγκεκριμένα μέλη της οικογένειας Φιλίππου, στην οποία και ανήκουν αποκλειστικά οι μετοχές της ΦΑΓΕ”!

Και δεν είναι η μόνη αναφορά. Ο οργανισμός σπεύδει να σημειώσει ότι στο 9μηνο του 2005, αυτές οι αποζημιώσεις έφτασαν τα 7,1 εκατ. ευρώ, (έναντι 8,9 εκατ. ευρώ πέρυσι) καταλήγοντας με την επισήμανση ότι ” η Moody’s θεωρεί ότι αυτές οι πληρωμές αποδυναμώνουν περαιτέρω τη τρέχουσα δυνατότητα της εταιρίας να παράγει χρηματοροές, γι’ αυτό και εκτιμά ως θετική την διατυπωθείσα πρόθεση της διοίκησης να τις διακόψει προσωρινά κατά τα επόμενα τρίμηνα!

Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, σκληρές είναι και οι διαπιστώσεις του οργανισμού για τη γνωστή υπόθεση της ανάκλησης γιαουρτιών ΦΑΓΕ, τον περασμένο Μάρτιο.

Η υπόθεση συνδέεται από τη Moody’s με την επιδείνωση των αποτελεσμάτων, αλλά και την μείωση των μεριδίων αγοράς της εταιρίας, όχι μόνον στο γιαούρτι, αλλά και σε προϊόντα όπως το γάλα και το τυρί.

”Η Moody’s”, επισημαίνεται στο κείμενο, ”αναγνωρίζει το καθιερωμένο brand name της εταιρίας και την εκτεταμένη γνώση της αγοράς που έχει το management”.

Ωστόσο, σημειώνει ότι ”η εταιρία είχε στο παρελθόν τη δυνατότητα να χρεώνει premium τιμές, δεδομένης της αντίληψης περί υπερέχουσας ποιότητας που είχε καθιερώσει για τα προϊόντα της”.

”Κατά τους επόμενους μήνες”, καταλήγει η Moody’s” είναι αναγκαίο η ΦΑΓΕ να κάνει τις ενδεδειγμένες ενέργειες ώστε να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη στα προϊόντα της”

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v