MANAGER 2DAY

Ο κρυφός κίνδυνος του «brain drain» των 60άρηδων

Ο κρυφός κίνδυνος του «brain drain» των 60άρηδων

Η νέα δυναμική της τρίτης ηλικίας και ποιες ανατροπές προκαλεί σε επιχειρήσεις και κοινωνίες. Η οικονομία της μακροζωίας, ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία. Γράφει ο Γιάννης Αναστασόπουλος.

Management: Τα δυο κρίσιμα χαρακτηριστικά ενός «κοινωνικού ηγέτη»

Management: Τα δυο κρίσιμα χαρακτηριστικά ενός «κοινωνικού ηγέτη»

Η νέα εποχή απαιτεί και νέου τύπου ηγέτες όχι μόνο στην πολιτική αλλά και στις επιχειρήσεις. Ποια είναι τα βασικά τους χαρακτηριστικά και πώς βοηθούν στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Οι (προβλέψιμες) παγίδες στις οποίες πέφτουν οι εταιρείες

Οι (προβλέψιμες) παγίδες στις οποίες πέφτουν οι εταιρείες

Με την άνοδο των οργανισμών που βασίζονται στη γνώση, το παλαιό μοντέλο ελέγχου των εργαζομένων δεν λειτουργεί. Η μετάβαση από το μοντέλο του Χένρι Φορντ στη σύγχρονη πραγματικότητα.

Οι δύο λάθος συμπεριφορές που κοστίζουν στα στελέχη

Οι δύο λάθος συμπεριφορές που κοστίζουν στα στελέχη

Στον 21ο αιώνα το συναίσθημα είναι ένα καυτό θέμα. Οι απόψεις που αναθεωρεί η επιστήμη και πώς επηρεάζεται η πορεία μιας επιχείρησης και ενός στελέχους. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς διαχειρίζονται τη νίκη winners και... losers

Πώς διαχειρίζονται τη νίκη winners και... losers

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά αυτών που είναι με την πλευρά των νικητών και αυτών που συνήθως... χάνουν. Οι στρατηγικές και ο σωστός υπολογισμός του ρίσκου. Ένα ιστορικό άρθρο του Richard R. Conarroe.

Το χαμόγελο ως εργαλείο μάρκετινγκ για μια επιχείρηση

Η σημασία του χαμόγελου είναι πολύ μεγάλη σύμφωνα με τους ψυχολόγους - μελετητές της συμπεριφοράς. Έρευνα απέδειξε ότι οι πιθανότητες επαφής πελάτη-πωλητή πολλαπλασιάζονται όταν ο τελευταίος χαμογελάει.

Το... μεσογειακό management και τα προβλήματά του

Μπορούν οι προσπάθειες για την αναβάθμιση του διεθνούς ρόλου της Μεσογείου να στηριχθούν και σε μία αποτελεσματική διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών; Ποιες είναι οι δυσκολίες. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Οι εννέα ρόλοι που οδηγούν σε επιτυχία μια επιχειρηματική ομάδα

Η ομάδα δεν είναι απλά ένα σύνολο ατόμων, αλλά μια οργάνωση με δική της δυναμική και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Ποια είναι τα κλειδιά για να δουλέψει καλά για λογαριασμό μιας επιχείρησης.

Γιατί έχει σημασία να ξέρει να ακούει ένας μάνατζερ

«Όταν το ανώτερο στέλεχος έχει αναπτύξει σημαντικά τις δεξιότητες ακρόασης, τότε η διαφορά στην απόδοσή του συνιστά καθοριστικό παράγοντα αποτελεσματικότητας», διαπιστώνει η McKinsey.

Τι είναι και σε τι χρησιμεύει το Balanced Scorecard

Ξεκίνησε σαν ένα απλό πλαίσιο, σχεδιασμένο να βοηθάει τις επιχειρήσεις να δομήσουν τον τρόπο που μετρούν τις επιδόσεις τους. Εχει, όμως, εξελιχθεί σε ένα πολύ πιο σύνθετο εργαλείο στρατηγικού management.

Οι νόμοι του Μέρφυ δίνουν λύσεις στους μάνατζερ!

Oι τρεις λόγοι που οδηγούν μια εταιρεία σε κρίση

Η σημασία του «όχι» στην καθημερινότητα ενός στελέχους

Πώς θα γίνετε σούπερ σταρ στον τομέα σας

Πώς καλλιεργείται η δημιουργικότητα στις σύγχρονες επιχειρήσεις

Γιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται επειγόντως... αποκέντρωση

Η «μπλόφα» ως τακτική στο κυνήγι της εταιρικής απόδοσης

H «immersive experience» νέο Ελντοράντο για τις επιχειρήσεις

Αλλάζει το τοπίο στο μάρκετινγκ, έρχονται οι «έξυπνες μηχανές»

Τι θα βρείτε στο μυαλό ενός μάνατζερ

v
Απόρρητο