Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Ο κανόνας του «ναι» και του «όχι»

Ο κανόνας του «ναι» και του «όχι»

Πώς μπορείτε να λαμβάνετε τις ορθές αποφάσεις όταν λειτουργείτε υπό πίεση χρόνου. Η σημασία του να τίθενται τα σωστά ερωτήματα και να είναι ξεκάθαρες οι απαντήσεις που δίνονται.

Οι επιχειρήσεις και η ανάγκη για «ζωντανή γνώση»

Οι επιχειρήσεις και η ανάγκη για «ζωντανή γνώση»

Στο τέλος θα κερδίσουν και θα επιβιώσουν οι επιχειρήσεις που ξέρουν να αξιοποιούν καλύτερα το ανθρώπινο στοιχείο. Αξιοποίηση σημαίνει, κατ’ αρχήν, ανάπτυξη μέσω της εκπαίδευσης.

Παρακίνηση εργαζομένων σε εποχές κρίσης

Παρακίνηση εργαζομένων σε εποχές κρίσης

Μία σημαντική πρόκληση για τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων είναι να προσφέρουν έμπνευση και να γνωρίζουν ότι η πίστη και η αφοσίωση δεν αγοράζονται, κερδίζονται!

Πώς θα μάθετε να αξιολογείτε την εργασία σας

Πώς θα μάθετε να αξιολογείτε την εργασία σας

Κάθε φορά που λαμβάνετε μια σημαντική απόφαση, σημειώστε κάπου, εκ των προτέρων, το αποτέλεσμα που αναμένετε. Έναν χρόνο αργότερα, συγκρίνετε το αναμενόμενο με το πραγματικό αποτέλεσμα.

Το παράδοξο της... μαρμελάδας

Το παράδοξο της... μαρμελάδας

Γιατί όσο περισσότερες επιλογές γυροφέρνετε στο μυαλό σας, τόσο... λιγότερο ικανοποιημένοι θα μείνετε τελικά.

Γιατί η επιτυχία είναι ένας... μύθος

Πολύ περισσότερο από του να είναι κάποιος πλούσιος, ή γνωστός και ισχυρός, έχει το νόημα της ζωής του και η σημασία που αποκτά ο ίδιος.

Η... τέχνη της λήψης αποφάσεων

Πώς μπορούμε να εργαζόμαστε πιο έξυπνα και πιο αποτελεσματικά. Το «διάγραμμα του Αϊζενχάουερ», η μέθοδος του Ουόρεν Μπάφετ και η ανάλυση SWOT.

Χρήσιμα tips για τους πωλητές του... αύριο

Χρηστικές συμβουλές από τους Αντώνη Ζαΐρη και Γιώργο Σταμάτη προς τους πωλητές. Οι ριζικές αλλαγές στον τρόπο πωλήσεων και τι σημαίνουν τα... αρχικά SOS και τα... τρία Α.

Πώς θα εμφυσήσετε το όραμά σας στους υπαλλήλους σας

Το όραμα δίνει κοινή κατεύθυνση και κοινό σκοπό. Γιατί για να σε ακολουθήσουν οι εργαζόμενοι, πρέπει να δείχνεις ξεκάθαρα πού πηγαίνεις...

Επιχειρήσεις: Χωρίς συνεργασίες δεν υπάρχει... μέλλον

Οι επιχειρήσεις που δεν θέλουν ή δεν ξέρουν να συνεργάζονται είναι από χέρι χαμένες και παίρνουν και άλλους στο λαιμό τους.

Πώς φτιάχνεται δημιουργικό κλίμα σε μια εταιρεία

Οι έξι κανόνες της πειθούς

Μην πυροβολείτε τις καινούργιες ιδέες

Ο δεκάλογος που φέρνει την αποτυχία στο management

Πώς θα αμυνθείτε στις πιέσεις του πελάτη για έκπτωση

Γιατί οι ηγέτες πρέπει να μαθαίνουν

Η σημασία της επένδυσης στους ανθρώπους

Tips για καινοτομία σε... χαλεπούς καιρούς

Ο μάνατζερ και τα τέσσερα είδη σκέψης

Πώς μια εταιρία μπορεί να κρατήσει τους ανθρώπους της

v