07:3902/05/2025
Η αλήθεια ενός ανθρώπου βρίσκεται μέσα του. Εκεί βρίσκονται τα πλούτη και η πραγματική δύναμή του. Συμβουλές που μπορεί να αποδειχτούν πολύτιμες. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3028/04/2025
Γιατί θα παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του ανθρώπου και το πέρασμα της ιστορίας του σε μια νέα εποχή. Οι προκλήσεις για τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και τους ηγέτες των επιχειρήσεων. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:2815/04/2025
Τι προσφέρει η μέθοδος του Ντόναλντ Ράμσφελντ, πρώην Αμερικανού υπουργού Άμυνας, στην αντιμετώπιση προβλημάτων και πιθανών... καταστροφών. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3703/04/2025
Στη σημερινή εποχή Ντόναλντ Τραμπ και Τεχνητής Νοημοσύνης, οι ελιγμοί και οι μηχανισμοί χειραγώγησης μπαίνουν σε μια νέα φάση ανάπτυξης. Τι λένε τα εγχειρίδια. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3227/03/2025
Για τις τεχνικές προώθησης των προϊόντων, έχει ήδη ανατείλει μια νέα πολυσύνθετη εποχή. Τα νέα δεδομένα και η σημασία της ταχύτητας. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:2910/03/2025
Όταν κάποιος κερδίζει μια μάχη δεν ανήκει κατ’ ανάγκη στις τάξεις των «νικητών». Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τους μάνατζερ. Αρθρο του Richard R. Conarroe.
TAGS
07:3407/03/2025
Στην εποχή του πολλαπλασιασμού των γνώσεων και της ταχύτητας πρόσβασης σε αυτές θριαμβεύουν οι «γνωστικές πλάνες». Οι παγίδες και πώς θα τις αποφύγετε. Του Aθ. Χ. Παπανδρόπουλου.
TAGS
01:0318/02/2025
Πώς ο ΣΕΒΤ προωθεί στον πανεπιστημιακό χώρο, με τη συμμετοχή των νέων, τις έννοιες και πρακτικές της καινοτομίας και της δημιουργίας. Η 1η θέση στην ελληνική ομάδα στην εκδήλωση του 2024.
TAGS ΤΡΟΦΙΜΑ - ΠΟΤΑ
07:3012/02/2025
Ο κορυφαίος φιλόσοφος της οικονομίας των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην ανάπτυξη του μάνατζμεντ. Ηταν ο πρώτος που μίλησε για τον ρόλο της γνώσης στην παραγωγική διαδικασία. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3311/02/2025
Ο παράγοντας άνθρωπος και η ανάπτυξη και καλλιέργεια θετικών συναισθημάτων παίζουν πρωτεύοντα ρόλο στο επιχειρείν. Ποια στοιχεία ανοίγουν τον δρόμο για την καινοτομία και την παραγωγικότητα. Γράφει ο Γιάννης Αναστασόπουλος.
TAGS
07:2910/02/2025
Στο σύγχρονο περιβάλλον, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη διαφήμιση. Πώς διαμορφώνονται τα δεδομένα. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3106/02/2025
Η τεχνολογία επαναπροσδιορίζει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και του μάνατζμεντ. Η επικαιρότητα του βιβλίου των Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη, Δημήτρη Ζοπουνίδη και Άγγελου Κωστή.
TAGS
07:3203/02/2025
Ο εργαζόμενος δεν είναι «φτιαγμένος» να εργάζεται με πλήρη ένταση οκτώ ώρες την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα, πενήντα εβδομάδες τον χρόνο. Πού κρύβεται η ουσία. Γράφει ο Κων/νος Ζοπουνίδης.
TAGS
07:3030/01/2025
Πώς μια ύποπτη στο παρελθόν επικοινωνιακή τεχνική πολιτικής προπαγάνδας, εξελίσσεται σε πηγή πλούτου, μέσω της προώθησης αγαθών και υπηρεσιών. Η εικόνα στην Ελλάδα. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3027/01/2025
Μετά το διαδίκτυο και το cloud οι επιχειρήσεις εισέρχονται σε μια νέα φάση μετασχηματισμού. Πώς διευκολύνει κρίσιμες λειτουργίες. Τι πρέπει να προσέξουν οι εταιρείες. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - TELECOMS
07:2916/01/2025
Η χρήση της ψυχολογίας αναδεικνύεται σε κορυφαία μεταβλητή στον χώρο των επιχειρήσεων. Ποια είναι η νέα πραγματικότητα στην οποία πρέπει να προσαρμοστούν. Γράφει ο Κων. Ζοπουνίδης.
TAGS
07:2807/01/2025
Στη σημερινή Ελλάδα υπάρχει έλλειψη προσωπικού με τις απαραίτητες δεξιότητες. Τι έδειξε κοινή έρευνα των ΣΕΣΜΑ και ΕΑΣΕ. Τι πρέπει να γίνει για να αλλάξει η εικόνα. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
08:0631/12/2024
Ποιος είναι ο νέος εναλλακτικός δρόμος προς την επιτυχία, που ανατρέπει στερεότυπα και «σιδερένιες» αντιλήψεις για τις επιχειρήσεις και τη διοίκησή τους; Ενα βιβλίο-οδηγός ακόμη και για όσους θέλουν να ξεκινήσουν «κάτι δικό τους».
TAGS
07:4230/12/2024
Ο συγγραφέας – στοχαστής που απεβίωσε στα 92 χρόνια του, ήταν μοναδικός στην εισαγωγή της σωκρατικής μεθόδου στη διοίκηση των επιχειρήσεων. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:2727/12/2024
Κάθε οργανισμός έχει πολλές «ανέκδοτες» ιστορίες να διηγηθεί στους καταναλωτές και είναι κρίσιμο να μπορεί να το κάνει. Ποιος είναι ο ρόλος του corporate folklorist στη σύγχρονη εποχή. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS