Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Ο δωδεκάλογος του ισχυρού μάνατζερ

Ο δωδεκάλογος του ισχυρού μάνατζερ

Η αλήθεια ενός ανθρώπου βρίσκεται μέσα του. Εκεί βρίσκονται τα πλούτη και η πραγματική δύναμή του. Συμβουλές που μπορεί να αποδειχτούν πολύτιμες. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η συνταγή για να καταλάβετε τα μυστικά της «Gen Z»

Η συνταγή για να καταλάβετε τα μυστικά της «Gen Z»

Γιατί θα παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του ανθρώπου και το πέρασμα της ιστορίας του σε μια νέα εποχή. Οι προκλήσεις για τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και τους ηγέτες των επιχειρήσεων. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς αξιολογούνται καλύτερα οι κίνδυνοι

Πώς αξιολογούνται καλύτερα οι κίνδυνοι

Τι προσφέρει η μέθοδος του Ντόναλντ Ράμσφελντ, πρώην Αμερικανού υπουργού Άμυνας, στην αντιμετώπιση προβλημάτων και πιθανών... καταστροφών. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς θα γίνετε καλός διαπραγματευτής

Πώς θα γίνετε καλός διαπραγματευτής

Στη σημερινή εποχή Ντόναλντ Τραμπ και Τεχνητής Νοημοσύνης, οι ελιγμοί και οι μηχανισμοί χειραγώγησης μπαίνουν σε μια νέα φάση ανάπτυξης. Τι λένε τα εγχειρίδια. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Οι πέντε κυρίαρχες τάσεις στο μάρκετινγκ

Οι πέντε κυρίαρχες τάσεις στο μάρκετινγκ

Για τις τεχνικές προώθησης των προϊόντων, έχει ήδη ανατείλει μια νέα πολυσύνθετη εποχή. Τα νέα δεδομένα και η σημασία της ταχύτητας. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς θα ξεχωρίσετε ένα «νικητή» στον χώρο των μπίζνες

Όταν κάποιος κερδίζει μια μάχη δεν ανήκει κατ’ ανάγκη στις τάξεις των «νικητών». Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τους μάνατζερ. Αρθρο του Richard R. Conarroe.

Η συνταγή για να μην πνιγείτε σε έναν ωκεανό πληροφοριών

Στην εποχή του πολλαπλασιασμού των γνώσεων και της ταχύτητας πρόσβασης σε αυτές θριαμβεύουν οι «γνωστικές πλάνες». Οι παγίδες και πώς θα τις αποφύγετε. Του Aθ. Χ. Παπανδρόπουλου.

Ecotrophelia: Πώς προάγει την καινοτομία η βιομηχανία τροφίμων

Πώς ο ΣΕΒΤ προωθεί στον πανεπιστημιακό χώρο, με τη συμμετοχή των νέων, τις έννοιες και πρακτικές της καινοτομίας και της δημιουργίας. Η 1η θέση στην ελληνική ομάδα στην εκδήλωση του 2024.

TAGS ΤΡΟΦΙΜΑ - ΠΟΤΑ

Είκοσι χρόνια χωρίς τον Πίτερ Ντράκερ: Το έργο και ο ρόλος του

Ο κορυφαίος φιλόσοφος της οικονομίας των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην ανάπτυξη του μάνατζμεντ. Ηταν ο πρώτος που μίλησε για τον ρόλο της γνώσης στην παραγωγική διαδικασία. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Γιατί η επιχείρηση χρειάζεται ηγέτη με... θετική διάθεση

Ο παράγοντας άνθρωπος και η ανάπτυξη και καλλιέργεια θετικών συναισθημάτων παίζουν πρωτεύοντα ρόλο στο επιχειρείν. Ποια στοιχεία ανοίγουν τον δρόμο για την καινοτομία και την παραγωγικότητα. Γράφει ο Γιάννης Αναστασόπουλος.

Η τηλεοπτική διαφήμιση στον νέο κόσμο του μάρκετινγκ

Η τεχνητή νοημοσύνη και οι μεγάλες αλλαγές στο μάνατζμεντ

Τι είναι το «slow productivity» και πώς αντιμετωπίζεται

Influencer Marketing: Μια αγορά $26 δισ. που όλο μεγαλώνει...

Διαβατήριο επιβίωσης για τις εταιρείες η τεχνητή νοημοσύνη

Ο ρόλος της «ψυχολογικής ασφάλειας» στο σύγχρονο μάνατζμεντ

Τα soft και hard skills που λείπουν από το ελληνικό ανθρώπινο δυναμικό

Rework: Ξεχάστε το παραδοσιακό μάνατζμεντ, τώρα όλα αλλάζουν!

Charles Handy: «Έφυγε» ένας... Σωκράτης του μάνατζμεντ

Γιατί η σύγχρονη εταιρεία χρειάζεται έναν corporate folklorist

v
Απόρρητο