MANAGER 2DAY

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού... λομπίστα

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού... λομπίστα

Οι άνθρωποι που ασκούν επιρροή συνήθως είναι διακριτικοί και αποφεύγουν τα φώτα της δημοσιότητας ή επιλέγουν αυτά που επικυρώνουν την προσωπικότητά τους και το κύρος τους, εκεί όπου οι ίδιοι επιθυμούν.

Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του πραγματικού ηγέτη

Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του πραγματικού ηγέτη

Στη ζωή, αργά ή γρήγορα, όλοι καλούμαστε να γίνουμε ηγέτες, μιας ομάδος, ενός οργανισμού, μιας τάξης ή ακόμη και της οικογένειάς μας. Ποιο είναι το πραγματικό νόημα αυτής της εξέλιξης.

Δεν υπάρχει ηγεσία χωρίς επιρροή!

Δεν υπάρχει ηγεσία χωρίς επιρροή!

Για να κάνει ένας ηγέτης τη δουλειά του πρέπει να μπορεί να ασκεί επιρροή, όταν πρέπει και σε όλα τα επίπεδα. «Κλειδί» η εμπιστοσύνη.

Ποια είναι η συνταγή για επιτυχημένους μάνατζερ

Ποια είναι η συνταγή για επιτυχημένους μάνατζερ

Τι πρέπει να γνωρίζουν και να λαμβάνουν υπόψη τους τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων. Από τι εξαρτάται το ποσοστό ελευθερίας που δίνουν στους υφισταμένους τους.

Αυξήστε την παραγωγικότητα, καταργώντας ανόητους κανόνες

Αυξήστε την παραγωγικότητα, καταργώντας ανόητους κανόνες

Εξοντώστε την γραφειοκρατία! Εξαφανίστε τα άχρηστα στάδια κάθε διαδικασίας και απομακρύνετε κάθε τι που θα μπορούσε να σταθεί εμπόδιο στην ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία της επιχείρησης!

Ενα «απλό» παράδειγμα εξυπηρέτησης

Μαθήματα προς τις επιχειρήσεις για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζουν τους πελάτες παρέδωσε το ιαπωνικό πολυκατάστημα Odakyu. Κίνησε... γη και ουρανό για να βρει τον αγοραστή και να αντικαταστήσει ένα ελαττωματικό CD!

Ο αδιάκοπος αγώνας για την ικανοποίηση του πελάτη

Το κλειδί της επιτυχίας στην αγορά, για μία επιχείρηση, έγκειται στην αντίληψη ότι η εξυπηρέτηση των πελατών είναι θέμα στρατηγικής, και όχι τακτικής.

Το ελαστικό ωράριο αυξάνει την παραγωγικότητα

Οι εργαζόμενοι με ελαστικό ωράριο απουσιάζουν λιγότερες μέρες από τη δουλειά και αξιολογούν την απόδοσή τους ως υψηλή, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Κρίσιμη παράμετρος και η βελτίωση της απόδοσης.

Πώς να επικοινωνήσετε με καταναλωτές άνω των πενήντα

Σε ποια σημεία διαφέρουν οι μεσήλικες από τους καταναλωτές άλλων ηλικιακών ομάδων. Απλά tips για να τους προσεγγίσετε.

Πώς συνδέεται το management με τις... νευροεπιστήμες

Μια νέα ανάλυση των συμπεριφορών δείχνει να ανατρέπει τις βεβαιότητες που ίσχυαν μέχρι σήμερα στον κόσμο του management. Πώς μπορεί ένα στέλεχος να γίνει «νεύρο-φιλικό».

Πώς θα εξασφαλίσετε πετυχημένες προσλήψεις

Οδηγίες για αποτελεσματική ανάθεση καθηκόντων

Επανασχεδιασμός καριέρας με δεξιότητες που έχουν «ζήτηση»

Πώς θα εκβιάσετε την... παραγωγή σκέψης

Οι εταιρείες μοιάζουν στο... αφεντικό τους

Η διαφορά μεταξύ ηγεσίας και μάνατζμεντ

Ο δεκάλογος του επιτυχημένου προϊστάμενου

Πώς αξιολογείται η ετοιμότητα για αλλαγές

Η απόλυση και πώς πρέπει να την διαχειριστεί ο μάνατζερ

Πώς θα περάσετε το «μήνυμα» στα στελέχη της επιχείρησης

v