MANAGER 2DAY

Ο αδιάκοπος αγώνας για την ικανοποίηση του πελάτη

Ο αδιάκοπος αγώνας για την ικανοποίηση του πελάτη

Το κλειδί της επιτυχίας στην αγορά, για μία επιχείρηση, έγκειται στην αντίληψη ότι η εξυπηρέτηση των πελατών είναι θέμα στρατηγικής, και όχι τακτικής.

Το ελαστικό ωράριο αυξάνει την παραγωγικότητα

Το ελαστικό ωράριο αυξάνει την παραγωγικότητα

Οι εργαζόμενοι με ελαστικό ωράριο απουσιάζουν λιγότερες μέρες από τη δουλειά και αξιολογούν την απόδοσή τους ως υψηλή, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Κρίσιμη παράμετρος και η βελτίωση της απόδοσης.

Πώς να επικοινωνήσετε με καταναλωτές άνω των πενήντα

Πώς να επικοινωνήσετε με καταναλωτές άνω των πενήντα

Σε ποια σημεία διαφέρουν οι μεσήλικες από τους καταναλωτές άλλων ηλικιακών ομάδων. Απλά tips για να τους προσεγγίσετε.

Πώς συνδέεται το management με τις... νευροεπιστήμες

Πώς συνδέεται το management με τις... νευροεπιστήμες

Μια νέα ανάλυση των συμπεριφορών δείχνει να ανατρέπει τις βεβαιότητες που ίσχυαν μέχρι σήμερα στον κόσμο του management. Πώς μπορεί ένα στέλεχος να γίνει «νεύρο-φιλικό».

Πώς θα εξασφαλίσετε πετυχημένες προσλήψεις

Πώς θα εξασφαλίσετε πετυχημένες προσλήψεις

Οι σοβαρές επιχειρήσεις πρέπει να δίνουν μεγάλη προσοχή στις επενδύσεις τους σε ανθρώπινο δυναμικό. Ιδιαίτερα δε σε εποχές μεταβαλλόμενων συνθηκών προσφοράς και ζήτησης.

Οδηγίες για αποτελεσματική ανάθεση καθηκόντων

Τι συμβουλεύει ο καθηγητής Μάνατζμεντ κ. Δημήτριος Μπουραντάς, στο νέο βιβλίο του «Επιτυχημένος Ηγέτης και Μάνατζερ». Ο δωδεκάλογος στην ανάθεση έργων στους συνεργάτες.

Επανασχεδιασμός καριέρας με δεξιότητες που έχουν «ζήτηση»

Ο σημερινός εργαζόμενος θα χρειαστεί να αλλάξει καριέρα τρεις φορές στην εργασιακή του ζωή. Η ανάγκη συνύπαρξης με τις νέες τεχνολογίες και οι δεξιότητες που κρίνονται τώρα απαραίτητες. Γράφει η Ελ. Κατσίνα.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς θα εκβιάσετε την... παραγωγή σκέψης

Μονόδρομος η απελευθερωμένη σκέψη στο εσωτερικό μιας επιχείρησης για να υπάρξει πρωτοβουλία. Η ανάγκη για καινοτομία, οι «παλιές ιδέες» και η ανάγκη συνεργασίας για τις επιβεβλημένες αλλαγές.

Οι εταιρείες μοιάζουν στο... αφεντικό τους

Οι επικεφαλής μιας επιχείρησης είναι η εικόνα της και βεβαίως αποτελούν το παράδειγμά της. Πώς οι συνήθειες και οι προτεραιότητές τους επηρεάζουν ολόκληρο το «οικοδόμημα».

Η διαφορά μεταξύ ηγεσίας και μάνατζμεντ

Μάνατζμεντ είναι η αποτελεσματικότητα στο ανέβασμα της σκάλας της επιτυχίας. Η ηγεσία καθορίζει αν έχει στηρίξει την σκάλα σου στον σωστό τοίχο. Γιατί ο επικεφαλής μιας εταιρείας πρέπει να συνδυάζει και τους δυο «ρόλους».

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο δεκάλογος του επιτυχημένου προϊστάμενου

Πώς αξιολογείται η ετοιμότητα για αλλαγές

Η απόλυση και πώς πρέπει να την διαχειριστεί ο μάνατζερ

Πώς θα περάσετε το «μήνυμα» στα στελέχη της επιχείρησης

Κάντε τις συναντήσεις σας να αξίζουν

Πέντε αναγκαία στοιχεία για έναν «Οργανισμό που Μαθαίνει»

Οι φιλοδοξίες του στελέχους και οι σχέσεις με τους προϊσταμένους

Η συνταγή αντίδρασης του μάνατζερ όταν ξεσπά η κρίση

Επιχειρηματικό μοντέλο και πραγματικότητα

Τα έξι κλασικά λάθη του manager

v