Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Πώς θα «σιγουρέψετε» την εργασία σας

Πώς θα «σιγουρέψετε» την εργασία σας

Χρηστικές συμβουλές για να καταστήσετε τον εαυτό σας πιο πολύτιμο στην εταιρεία που εργάζεστε και να εξασφαλίσετε τη θέση εργασίας και την επαγγελματική άνοδο. Η σημασία της ανάληψης νέων καθηκόντων και της εκπαίδευσης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η σχολή μανατζμεντ... «Indiana Jones»

Η σχολή μανατζμεντ... «Indiana Jones»

Σας λένε δύσκολο και περίεργο; Μήπως δεν μπορείτε πια να ελέγξετε την επιθετικότητά σας; Βγάζετε το άχτι σας στους συναδέλφους σας; Είναι καιρός να δράσετε. Όχι στο γραφείο, στην άγρια φύση!

Η... σοφία του Peter Drucker

Η... σοφία του Peter Drucker

Οι τέσσερις διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους πρέπει να εργάζεται ο μάνατζερ του μέλλοντος, σύμφωνα με τον γνωστό γκουρού της επιχειρηματικότητας.

Πώς θα κάνετε τους άλλους να σας ακούσουν!

Πώς θα κάνετε τους άλλους να σας ακούσουν!

Η σημασία του «πρωτογενούς εγκεφάλου» για όσους προσπαθούν να περάσουν το μήνυμά τους. Τα παραδείγματα των Norman Schwarzkopf, Ronald Reagan και Lee Lacocca και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν.

Τα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις κυνηγώντας... ταλέντα

Τα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις κυνηγώντας... ταλέντα

Σίγουρα οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από ταλέντα, πλην όμως η αναζήτησή αυτή δεν πρέπει να γίνεται αυτοσκοπός. Γράφει ο καθηγητής Δημ. Μπουραντάς.

Τα μυστικά του Benchmarketing

Γιατί είναι απαραίτητο για μια εταιρία να συγκρίνεται με τον καλύτερο του κλάδου της παγκοσμίως και να εξετάζει τις καλύτερες πρακτικές ανεξαρτήτως κλάδου.

Η εποχή της πλατφόρμας

Αναδύεται ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο δημιουργεί αξία μέσα από τη διευκόλυνση συναλλαγών καταναλωτών και παραγωγών/παρόχων.

Τι αποδίδουν τα Like και πόσο

Διεξοδικές έρευνες αποδεικνύουν ότι τα πολλά likes δεν αυξάνουν τα ποσοστά πωλήσεων ούτε παρακινούν τους φίλους του χρήστη σε αγορές.

Τι αποδίδει η επένδυση στα social media

Ποια βήματα πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι του μάρκετινγκ για να αυξήσουν την επιρροή της εταιρείας τους στα social media και να έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Μύθoι και αλήθειες για τη δημιουργικότητα

Γιατί η ποσότητα είναι ο πιο προβλέψιμος δρόμος για την ποιότητα. Πώς μπορεί να δημιουργηθεί το πλαίσιο ώστε να παράγονται καινοτόμες ιδέες που μπορεί να εκμεταλλευτεί μια επιχείρηση. Γράφει ο Σπ. Παολινέλης.

Τι είναι και πως λειτουργεί το Retail Analytics

Ο κανόνας του «ναι» και του «όχι»

Οι επιχειρήσεις και η ανάγκη για «ζωντανή γνώση»

Παρακίνηση εργαζομένων σε εποχές κρίσης

Πώς θα μάθετε να αξιολογείτε την εργασία σας

Το παράδοξο της... μαρμελάδας

Γιατί η επιτυχία είναι ένας... μύθος

Η... τέχνη της λήψης αποφάσεων

Χρήσιμα tips για τους πωλητές του... αύριο

Πώς θα εμφυσήσετε το όραμά σας στους υπαλλήλους σας

v