Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Τέσσερις συντελεστές αδράνειας που πνίγουν τις επιχειρήσεις

Τέσσερις συντελεστές αδράνειας που πνίγουν τις επιχειρήσεις

Αν μια επιχείρηση θέλει πραγματικά να αλλάξει, πρέπει να δει διαφορετικά ταυτότητα και συμπεριφορές. Οι κρίσιμες παράμετροι και οι οκτώ φάσεις της αλλαγής. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η μετάβαση του μάρκετινγκ από το άτομο στο... πρόσωπο

Η μετάβαση του μάρκετινγκ από το άτομο στο... πρόσωπο

Η νέα εποχή των διαφορετικού τύπου κρίσεων και ποιο είναι το πλέον πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο μιας επιχείρησης. Τα νέα δεδομένα στο χώρο του μάρκετινγκ. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να κρατήσει τα ταλέντα της

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να κρατήσει τα ταλέντα της

Κρίσιμο το άυλο κεφάλαιο για τη σημερινή επιχείρηση. Ο ανταγωνισμός για ταλέντα και η διάθεση για δεξιότητες. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τα δυο στυλ διοίκησης και ο ρόλος της «γυάλινης οροφής»

Τα δυο στυλ διοίκησης και ο ρόλος της «γυάλινης οροφής»

Την ώρα που με αρκετή δημαγωγία και ασάφεια πολύς λόγος γίνεται για το ρόλο της γυναίκας στην οικονομική και κοινωνική ζωή, καλό είναι να δει κανείς ποιες διαφορές υπάρχουν σε επίπεδο ανδρικής και γυναικείας ηγεσίας. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Μαθήματα μάρκετινγκ από δυο σετ... πετσέτες

Μαθήματα μάρκετινγκ από δυο σετ... πετσέτες

Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές σε έννοιες όπως οι «δίκαιες συνθήκες εργασίας» και η προστασία του περιβάλλοντος όταν κάνουν τις αγορές τους. Η παγίδα του greenwashing. Γράφει ο Μπομπ Τρίκερ.

Η «άσκηση» που οδηγεί τους μάνατζερ σε σωστές αποφάσεις

Η Εγκάρσια Σκέψη και η θεωρία του «πρωτογενούς εγκεφάλου». Γιατί έχει σημασία η διαδικασία μέσα από την οποία λαμβάνονται οι αποφάσεις. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος

Πώς η εμπειρία μπορεί να αποδειχθεί... βαρίδι στις αλλαγές

Τη σημερινή εποχή η κεκτημένη εμπειρία μπορεί να γίνει αφορμή για ζημιογόνες καθυστερήσεις, τόσο οικονομικές όσο και κοινωνικές. Η εξέλιξη και πώς το παρελθόν βαραίνει στο παρόν. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Αντ. Γκορτζής: Η εταιρική φήμη εργαλείο για αύξηση τζίρου και κερδών

Ενα περιεκτικό και ευκολοδιάβαστο βιβλίο, το «Επιχειρηματική Ηθική και Δράση» ξεδιπλώνει κρίσιμες πτυχές που πρέπει να καλύπτει το σημερινό επιχειρείν. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τα αγγλικά ως «ελάχιστος παρονομαστής» για τις επιχειρήσεις

Η αγγλική γλώσσα αποτελεί «προαπαιτούμενο» στον χώρο των επιχειρήσεων και αποτελεί βήμα προς την πολιτιστική παγκοσμιοποίηση. Γράφει ο Maury Peiperl.

Το «γλωσσάρι» της Βενετίας Κουσία για την αγορά εργασίας

Μια από των ειδικών στη διαχείριση και διοίκηση ανθρώπινων πόρων, εκπόνησε ένα γλωσσάρι το οποίο πάει πολύ πιο μακριά από την απλή αποσαφήνιση όρων. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος

Οι 2+1 συμπεριφορές που καθορίζουν την πορεία επιχειρήσεων

Ο νέος ψηφιακός κόσμος αλλάζει την ψυχαγωγία

Τα νέα προγράμματα κατάρτισης από την Ελληνοαμερικανική Ενωση

Γιατί δεν δουλεύει η... φοβέρα στις εργασιακές σχέσεις

Ο «εργάτης της γνώσης» και το σύγχρονο μάνατζμεντ

Τα διδάγματα ενός ψαρά για το σύγχρονο επιχειρείν

«Να είσαι ο εαυτός σου...»: Πόσο το εννοούν οι εταιρείες;

Plasticity: Το κλειδί για τους μάνατζερ σε εποχές πολυκρίσης

Γιατί οι εταιρείες λένε σε εργαζόμενους... «έλα όπως είσαι»

Μηνάς Τάνες: Εννέα διαφορές μεταξύ «αφεντικού» και «ηγέτη»

v