MANAGER 2DAY

Ακούτε τα παράπονα των πελατών

Ακούτε τα παράπονα των πελατών

Στους δύσκολους καιρούς το να ακούν οι εταιρείες παράπονα πελατών τους, μόνον καλό τους κάνει. Μερικές χρηστικές συμβουλές.

Πώς να προεδρεύετε σε μια επιτροπή

Πώς να προεδρεύετε σε μια επιτροπή

Χρηστικές συμβουλές για τα στελέχη που αναλαμβάνουν την προεδρία κάποιας επιτροπής. Ποιες κινήσεις δεν πρέπει να κάνουν και γιατί πρέπει να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή όλων των μελών.

Ποια «καινοτομία» χρειάζεται περισσότερο μια επιχείρηση

Ποια «καινοτομία» χρειάζεται περισσότερο μια επιχείρηση

Η σημασία της συνεχούς βελτίωσης στη διοίκηση μιας επιχείρησης. Οι τρεις προϋποθέσεις για να μετατραπεί σε μακροπρόθεσμο πλεονέκτημα. Τρία αποκαλυπτικά παραδείγματα.

Πώς θα «σιγουρέψετε» την εργασία σας

Πώς θα «σιγουρέψετε» την εργασία σας

Χρηστικές συμβουλές για να καταστήσετε τον εαυτό σας πιο πολύτιμο στην εταιρεία που εργάζεστε και να εξασφαλίσετε τη θέση εργασίας και την επαγγελματική άνοδο. Η σημασία της ανάληψης νέων καθηκόντων και της εκπαίδευσης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η σχολή μανατζμεντ... «Indiana Jones»

Η σχολή μανατζμεντ... «Indiana Jones»

Σας λένε δύσκολο και περίεργο; Μήπως δεν μπορείτε πια να ελέγξετε την επιθετικότητά σας; Βγάζετε το άχτι σας στους συναδέλφους σας; Είναι καιρός να δράσετε. Όχι στο γραφείο, στην άγρια φύση!

Η... σοφία του Peter Drucker

Οι τέσσερις διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους πρέπει να εργάζεται ο μάνατζερ του μέλλοντος, σύμφωνα με τον γνωστό γκουρού της επιχειρηματικότητας.

Πώς θα κάνετε τους άλλους να σας ακούσουν!

Η σημασία του «πρωτογενούς εγκεφάλου» για όσους προσπαθούν να περάσουν το μήνυμά τους. Τα παραδείγματα των Norman Schwarzkopf, Ronald Reagan και Lee Lacocca και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν.

Τα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις κυνηγώντας... ταλέντα

Σίγουρα οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από ταλέντα, πλην όμως η αναζήτησή αυτή δεν πρέπει να γίνεται αυτοσκοπός. Γράφει ο καθηγητής Δημ. Μπουραντάς.

Τα μυστικά του Benchmarketing

Γιατί είναι απαραίτητο για μια εταιρία να συγκρίνεται με τον καλύτερο του κλάδου της παγκοσμίως και να εξετάζει τις καλύτερες πρακτικές ανεξαρτήτως κλάδου.

Η εποχή της πλατφόρμας

Αναδύεται ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο δημιουργεί αξία μέσα από τη διευκόλυνση συναλλαγών καταναλωτών και παραγωγών/παρόχων.

Τι αποδίδουν τα Like και πόσο

Τι αποδίδει η επένδυση στα social media

Μύθoι και αλήθειες για τη δημιουργικότητα

Τι είναι και πως λειτουργεί το Retail Analytics

Ο κανόνας του «ναι» και του «όχι»

Οι επιχειρήσεις και η ανάγκη για «ζωντανή γνώση»

Παρακίνηση εργαζομένων σε εποχές κρίσης

Πώς θα μάθετε να αξιολογείτε την εργασία σας

Το παράδοξο της... μαρμελάδας

Γιατί η επιτυχία είναι ένας... μύθος

v