07:3530/07/2025
Χρήσιμες παρατηρήσεις του Jeffrey J. Fox, πετυχημένου συγγραφέα. Οι εταιρείες λειτουργούν κατ’ εικόνα και καθ' ομοίωσιν του «μεγάλου αφεντικού». Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3517/07/2025
Καλό θα ήταν επιχειρήσεις και Σύνδεσμοι Επιχειρήσεων, κατά καιρούς να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή σε τάσεις και αλλαγές των συμπεριφορών των καταναλωτών. Οι νέες τάσεις. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3215/07/2025
Όταν η επιχειρηματικότητα δεν αφορά μόνο τη δημιουργία μιας επιχείρησης αλλά μια ζωή, προσαρμοσμένη στις ανάγκες μας. Ο ρόλος της νοοτροπίας. Γράφει ο Raquele Esteban.
TAGS
07:3110/07/2025
Τι αποκαλύπτεται από διεθνείς έρευνες για το θέμα. Ποια είναι τα επιχειρήματα όσων υποστηρίζουν ότι μπορεί να έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα σε επιδόσεις. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3130/06/2025
Δεν υπάρχουν πολλές ελληνικές επιχειρήσεις που μπορούν να προμηθεύουν ειδικά εξαρτήματα στο CERN, το κορυφαίο ευρωπαϊκό κέντρο πυρηνικών ερευνών. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3127/06/2025
Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της στρατηγικής και υπό ποιες προϋποθέσεις μπορεί να παράξει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3119/06/2025
Στην εποχή της τεχνικής νοημοσύνης, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ έχουν να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις. Η αντιμετώπιση των «αρνητικών εμπειριών» και οι μοναχικοί καταναλωτές. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3017/06/2025
Η μεγάλη πρόκληση των καιρών μας είναι αυτή της αλλαγής νοοτροπίας. Η αξία της νέας ιδέας, η υλοποίηση και το κλειδί για να παραμείνει κάποιος στην κορυφή. Γράφει ο Martin Lindstrom.
TAGS
07:2713/06/2025
Κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία είναι η στρατηγική μάρκετινγκ να μην είναι σπασμωδική. Το κουβάρι των δασμών και της αβεβαιότητας δημιουργεί νέα δεδομένα. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:2802/06/2025
Ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες μάνατζερ του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα, έχει πολλά να διδάξει επιχειρηματίες και ηγέτες επιχειρήσεων. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3228/05/2025
Σε περιόδους αλλαγών που μετασχηματίζουν τις δομές κοινωνιών, παραγωγής και εργασίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα την ψυχολογία των ανθρώπων τους. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:2920/05/2025
Μεγαλώνει διαρκώς η απήχησή του σε παγκόσμιο επίπεδο. Αντιθέτως στην Ελλάδα επί του παρόντος χρησιμοποιείται ευρέως μόνο στην... πολιτική. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:2919/05/2025
Όταν το μάρκετινγκ γίνεται κέντρο της εμπειρίας αγορών: Από τα συμβατικά καταστήματα στα θεματικά πάρκα και από την κατανάλωση στο ολιστικό shopping. Το μέλλον του εμπορίου μέσα από το βλέμμα των οραματιστών του.
TAGS
07:3015/05/2025
Πολλές επιχειρήσεις ανταγωνίζονται στην «παραγωγή» ηγετικών στελεχών. Οι πέντε βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούν και τα οφέλη. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3309/05/2025
Η «δέσμευση» που προσφέρει το προϊόν ή η υπηρεσία είναι στρατηγικό διακύβευμα για την επιχείρηση. Ποια είναι τα νέα δεδομένα της αγοράς. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3108/05/2025
Πώς να κάνετε το αδύνατο δυνατό στις ομάδες σας; Ποια είναι τα βήματα και οι τεχνικές της «Αδύνατης Σκέψης»; Ποια είναι η τακτική για να αποκτήσει μια εταιρεία στρατηγικό πλεονέκτημα; Γράφει ο Mark Raison.
TAGS
07:3307/05/2025
Οι καταναλωτές ζητούν όλο και περισσότερο μια διαδραστική εμπειρία αγοράς από λιανεμπόρους και επώνυμα προϊόντα. Το... Gamification, το AI και οι προκλήσεις. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS ΕΜΠΟΡΙΟ
07:3206/05/2025
Ο εμπορικός πόλεμος που σιγοβράζει σε παγκόσμιο επίπεδο θα έχει επιπτώσεις και στις διαφημιστικές δαπάνες. Πώς επηρεάζεται ο κλάδος από την αβεβαιότητα. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3902/05/2025
Η αλήθεια ενός ανθρώπου βρίσκεται μέσα του. Εκεί βρίσκονται τα πλούτη και η πραγματική δύναμή του. Συμβουλές που μπορεί να αποδειχτούν πολύτιμες. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS
07:3028/04/2025
Γιατί θα παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του ανθρώπου και το πέρασμα της ιστορίας του σε μια νέα εποχή. Οι προκλήσεις για τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και τους ηγέτες των επιχειρήσεων. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.
TAGS