Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Το management, η ταύτιση με τον... ναζισμό και ο λαϊκισμός

Το management, η ταύτιση με τον... ναζισμό και ο λαϊκισμός

Μια ατυχέστατη προσπάθεια ταύτισης του επιχειρείν και της οργανωτικής του δομής με τον εθνικοσοσιαλισμό και την αποκρουστική του ιδεολογική υπόσταση. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

H «αρχή Παρέτο» και γιατί παραμένει επίκαιρη

H «αρχή Παρέτο» και γιατί παραμένει επίκαιρη

Γνωστή επίσης ως κανόνας 80/20, η αρχή αυτή, σημαίνει ότι το 80% των αποτελεσμάτων προκύπτουν από το 20% των μέσων ή αιτίων. Η σημερινή πραγματικότητα και το μάρκετινγκ.

Επιχειρησιακοί στόχοι: Τι είναι και πώς λειτουργεί το «Sandbagging»

Επιχειρησιακοί στόχοι: Τι είναι και πώς λειτουργεί το «Sandbagging»

Η στρατηγική που κατεβάζει επίτηδες τον πήχη για να παραχθούν καλύτερα αποτελέσματα έναντι των εκτιμήσεων. Πότε οδηγεί στα αντίθετα αποτελέσματα.

Οι «κακές» συνήθειες που πρέπει να κόψει ο μάνατζερ

Οι «κακές» συνήθειες που πρέπει να κόψει ο μάνατζερ

Είναι καιρός όσοι θέλουμε μια όμορφη ζωή να νοηματοδοτήσουμε την πραγματικότητα και τον ρόλο της δημιουργίας. Γράφει ο επιχειρηματίας και συγγραφέας Jason Fried.

Η χειραφετημένη επιχείρηση και το μοίρασμα της εξουσίας

Η χειραφετημένη επιχείρηση και το μοίρασμα της εξουσίας

Ποια είναι η συνταγή που μπορεί να δώσει ώθηση σε μια εταιρεία σε περιβάλλον ριζικού μετασχηματισμού του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ο μάνατζερ που δεν μπορεί να τα κάνει όλα και η μετάθεση ευθυνών στους εργαζόμενους.

Πώς θα γίνετε «σούπερ σταρ» στον επαγγελματικό βίο

Η επιτυχία στην επαγγελματική ζωή είναι συνάρτηση με το πόσο ψηλά βάζει κανείς τον πήχη. Η στάση των πρωταθλητών και η επιλογή που ανήκει στον κάθε ένα. Οι επτά λόγοι αποτυχίας. Γράφει ο Σεθ Γκόντιν.

Marketing: Κάντε το όπως οι startups

H κουλτούρα των μεγάλων προϋπολογισμών οδηγούσε τις αποφάσεις στο μάρκετινγκ και τους σχετικούς προϋπολογισμούς για δεκαετίες. Αλλά το «μεγάλο» είναι συχνά περίπλοκο και αργό...

Διχασμένο το κινεζικό management ψάχνει το δρόμο του!

Μετά από δεκαετίες εγκατάλειψης, η κουλτούρα της διοίκησης των επιχειρήσεων ψάχνει νέους δρόμους στη σημερινή Κίνα της ψηφιακής εποχής. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Ποια φιλοδοξία λείπει από τους περισσότερους μάνατζερ

Όλοι οι ηγέτες έχουν προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά λίγοι από αυτούς έχουν υψηλές φιλοδοξίες για τις εταιρείες τους. Τα διδάγματα του Γκάντι και από πού αρχίζουν οι μεγάλοι ηγέτες.

Η πανδημία και η απαίτηση για... κοινωνικό marketing

Περισσότερο από την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή και σοβαρό περιεχόμενο στο κοινωνικό μάρκετινγκ. Πώς η πανδημία διαμόρφωσε νέα δεδομένα και την «οικονομία της ζωής»

Πώς θα ακολουθήσετε τα χνάρια των Google και Apple

Πώς θα καταμετρήσετε τις επιδόσεις της επιχείρησής σας

Το μάρκετινγκ και οι λάθος επενδύσεις στην πανδημία

Γιατί είναι απαραίτητο στις εταιρείες το Benchmarking

Πώς μπορεί ένας όμιλος να χτίσει επιχειρηματική ηθική

Πώς η «αρχή του ντόνατ» βοηθά τις εταιρίες να αλλάξουν!

Ευθύνες και υποχρεώσεις του σύγχρονου manager

Επαγγελματικές αλλαγές χωρίς μάθηση δεν γίνονται!

Πώς θα αναδείξετε τον καλύτερο εαυτό των υπαλλήλων σας

Πώς να κρατήσετε το τιμόνι με ακεραιότητα και εμπιστοσύνη

v