Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Πώς θα συνεργάζεστε με «δύσκολους» συναδέλφους

Πώς θα συνεργάζεστε με «δύσκολους» συναδέλφους

Ανακαλύψτε έξι τρόπους καλύτερης συνεργασίας, ώστε να τελειοποιηθεί η απόδοση των επαγγελματικών σας σχέσεων. Γράφει ο σύμβουλος επιχειρήσεων Mark Nevins.

Τα λάθη που δεν πρέπει να κάνει ένας μάνατζερ

Τα λάθη που δεν πρέπει να κάνει ένας μάνατζερ

Ο συγγραφέας Ρολφ Ντομπέλλι κατέγραψε 52 λάθος τρόπους σκέψης, που θα ήταν καλύτερα ένας μάνατζερ να τους αφήσει για... τους άλλους. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Ο «καθρέφτης» του κάθε αφεντικού είναι η εταιρεία του

Ο «καθρέφτης» του κάθε αφεντικού είναι η εταιρεία του

Χρήσιμες παρατηρήσεις του Jeffrey J. Fox, πετυχημένου συγγραφέα. Οι εταιρείες λειτουργούν κατ’ εικόνα και καθ' ομοίωσιν του «μεγάλου αφεντικού». Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Η συνταγή για να πουλήσει περισσότερο ένα προϊόν

Η συνταγή για να πουλήσει περισσότερο ένα προϊόν

Καλό θα ήταν επιχειρήσεις και Σύνδεσμοι Επιχειρήσεων, κατά καιρούς να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή σε τάσεις και αλλαγές των συμπεριφορών των καταναλωτών. Οι νέες τάσεις. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Η συνταγή για να γίνετε σωστός επιχειρηματίας

Η συνταγή για να γίνετε σωστός επιχειρηματίας

Όταν η επιχειρηματικότητα δεν αφορά μόνο τη δημιουργία μιας επιχείρησης αλλά μια ζωή, προσαρμοσμένη στις ανάγκες μας. Ο ρόλος της νοοτροπίας. Γράφει ο Raquele Esteban.

Γιατί ο μάνατζερ πρέπει να ξέρει από... χαμόγελο

Τι αποκαλύπτεται από διεθνείς έρευνες για το θέμα. Ποια είναι τα επιχειρήματα όσων υποστηρίζουν ότι μπορεί να έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα σε επιδόσεις. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Kampakas Group: Mια φιλόδοξη ελληνική αμυντική εταιρεία

Δεν υπάρχουν πολλές ελληνικές επιχειρήσεις που μπορούν να προμηθεύουν ειδικά εξαρτήματα στο CERN, το κορυφαίο ευρωπαϊκό κέντρο πυρηνικών ερευνών. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Τα οφέλη του inbound marketing και πώς θα τα καρπωθείτε

Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της στρατηγικής και υπό ποιες προϋποθέσεις μπορεί να παράξει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Η κρίσιμη αγορά που περνά κάτω από το ραντάρ του μάρκετινγκ

Στην εποχή της τεχνικής νοημοσύνης, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ έχουν να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις. Η αντιμετώπιση των «αρνητικών εμπειριών» και οι μοναχικοί καταναλωτές. Γράφει ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

Το πραγματικό πρόβλημα με μια νέα ιδέα

Η μεγάλη πρόκληση των καιρών μας είναι αυτή της αλλαγής νοοτροπίας. Η αξία της νέας ιδέας, η υλοποίηση και το κλειδί για να παραμείνει κάποιος στην κορυφή. Γράφει ο Martin Lindstrom.

Πώς θα παίξετε σωστά το χαρτί του πατριωτικού branding

Mαθήματα μάνατζμεντ από την καριέρα του Μηνά Τάνε

Η... προπόνηση που εξασφαλίζει ενσυναίσθηση στα στελέχη

Τι είναι το μάρκετινγκ επιρροής που ήρθε για να μείνει

Το λιανεμπόριο και ο ρόλος της διαδραστικής επανάστασης

Τι είναι το leadership brand και πώς «ανεβάζει» τις εταιρείες

Γιατί οι μάρκες πρέπει να δείχνουν... καλοσύνη

Τα μυστικά της «hyper creativity» για τις επιχειρήσεις

Ερχονται ριζικές αλλαγές στον τρόπο που αγοράζουμε προϊόντα

Τα νέα δεδομένα για τη διαφήμιση στην εποχή Τραμπ

v
Απόρρητο