Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Self-test: Το… πατατράκ με τη Swiss Med και οι ξεχασμένοι ιδιοκτήτες - Εμποροι (ξανά) στα κάγκελα!

Αγνωστο τι θα γίνει με τους αυτοδιαγνωστικούς ελέγχους καταστηματαρχών. Αθέμιτο ανταγωνισμό βλέπουν οι επιχειρηματίες στα malls. Φτάσαμε καλοκαίρι και ακόμα τρέχει το πρόγραμμα για επιδότηση αγοράς θερμαντικών σωμάτων.

Δημοσιεύθηκε: 19 Απριλίου 2021 - 07:59

Load more

SELF-TEST: Σημαντικά απόνερα φαίνεται ότι δημιουργεί ο πρώτος (και βιαστικός) διαγωνισμός της Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας για τα self-tests καθώς μία από τις τρεις εταιρείες που τον κέρδισαν, η Swiss Med, άρχισε να απασχολεί τη δημοσιότητα λόγω περίεργων σχέσεων και διασυνδέσεων (δείτε εδώ το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ των άξιων συναδέλφων του insidestory.gr).

Kαι σαν να μην έφτανε αυτό, όχι μόνον κηρύχθηκε έκπτωτη το περασμένο Σάββατο, διότι δεν μπόρεσε να παραδώσει τις προβλεπόμενες ποσότητες, αλλά φέρεται να… πουλήθηκε κιόλας, λίγες μέρες μετά τον διαγωνισμό, σε άλλα «περίεργα συμφέροντα» όπως αναφέρει επισήμως η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δώρα Αυγέρη!

Κι αν ήταν μεμονωμένο το περιστατικό, θα ήταν καλά. Διότι δυστυχώς, με τη δικαιολογία της πανδημίας, έχουμε πήξει στις αναθέσεις με ρυθμούς-εξπρές. Κι ορισμένες όχι μόνο στην κεντρική κυβέρνηση αλλά και στην περιφερειακή και τους ΟΤΑ… μυρίζουν λίγο άσχημα!

Θα επανέλθουμε….

 

SELF-TEST II: Πού τη χάνεις, πού τη βρίσκεις, όλο και εμφανίζεται η «ατομική ευθύνη» γύρω από θέματα που αφορούν την πανδημία. Και σωστά εμφανίζεται, όταν πρόκειται για την υπευθυνότητα που πρέπει όλοι να επιδεικνύουμε αυτή τη δύσκολη εποχή. Όχι όμως και να γίνεται «άλλοθι» για να καλυφθεί κάποια «αστοχία».

Η στήλη αναφέρεται στην υποχρεωτική διενέργεια ατομικού τεστ, μία φορά την εβδομάδα, από εργαζόμενους σε σειρά κλάδων όπως το λιανεμπόριο, η εστίαση κ.λπ. Το μέτρο ανακοινώθηκε προ ημερών και τίθεται σε ισχύ από σήμερα. Ωστόσο παραμένει μια εκκρεμότητα: οι ιδιοκτήτες. Και αυτό γιατί χιλιάδες ιδιοκτήτες εμπορικών καταστημάτων (εμπορικά, καφέ, εστιατόρια κ.λπ.) που εργάζονται σε αυτά έμειναν… απέξω.

Ετσι, στην ΚΥΑ που δημοσιεύτηκε για το θέμα, επανέρχεται η ατομική ευθύνη: «Εφόσον οι εργοδότες προσφέρουν προσωπική εργασία στην επιχείρησή τους ή παρευρίσκονται στους χώρους εργασίας, με ατομική τους ευθύνη οφείλουν να κάνουν self-test και να λαμβάνουν όλα τα ατομικά μέτρα προστασίας για την Covid-19. Ειδικά για το θέμα αυτό θα εκδοθεί άμεσα διευκρινιστική εγκύκλιος», διαβάζουμε.

Από την ΚΥΑ στην εγκύκλιο και πάει λέγοντας…

 

ΕΜΠΟΡΙΟ: Δεν προλαβαίνουν να φορτώνουν ράφια με ρούχα, εργαλεία και πασχαλινά είδη hypermarket και mall. Φέτος, όμως, η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται με γκρίνια. Και αυτό γιατί τα συγκεκριμένα καταστήματα είναι κλειστά καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την πασχαλινή αγορά.

Αναφορές σε αθέμιτο ανταγωνισμό είναι συχνές στα χείλη στελεχών. Με δόση ειρωνείας σημειώνουν ότι τα μέτρα της κυβέρνησης έχουν μεταφέρει την εμπειρία αγορών του καταναλωτή (shopping experience) στα σούπερ μάρκετ, στερώντας τους πωλήσεις τόσο από τα κλειστά καταστήματα στα malls, που είναι και τα πιο αποδοτικά, όσο και από τους περιορισμούς στα ανοιχτά καταστήματα (sms, όρια ατόμων ανά τετραγωνικό κ.λπ.).

Ειδικά τα Σάββατα η κινητικότητα στα καταστήματα τροφίμων αυξάνεται κατακόρυφα. Στην προκειμένη περίπτωση, πολλοί καταναλωτές αψηφούν πιθανούς κινδύνους από την αύξηση των επαφών και κάνουν τα ψώνια τους στα σούπερ μάρκετ, αντί να μπουν στη διαδικασία των ραντεβού με άλλα καταστήματα.

Επιχειρηματίες σε άλλους κλάδους και κυρίως στην ένδυση, όπου οι απώλειες άγγιξαν το 40% το 2020, αν και παραδέχονται ότι χρειάζονται μέτρα προστασίας, δείχνουν με νόημα τα στοιχεία της Nielsen στο α’ τρίμηνο του 2021. Με βάση αυτά, οι πωλήσεις προϊόντων bazaar, ήτοι είδη ένδυσης, οικιακού εξοπλισμού, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, μικροσυσκευές, τρέχουν με άνοδο 16,5% στα σούπερ μάρκετ.

 

ΕΣΤΙΑΣΗ: Οι εξελίξεις έβγαλαν… off τους σχεδιασμούς του υπ. Ανάπτυξης να στηρίξει τον κλάδο με την επιδότηση της αγοράς θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου.

Όταν μέσα στο καταχείμωνο προκηρύχθηκε το πρόγραμμα, πράγματι, ουδείς γνώριζε την εξέλιξη της πανδημίας και όλοι ήλπιζαν ότι η εστίαση θα άνοιγε από εβδομάδα σε εβδομάδα. Οι εβδομάδες πέρασαν και όλα δείχνουν ότι «τραπεζάκια έξω» θα δούμε τον Μάιο. Τότε δηλαδή που δεν θα υπάρχουν ιδιαίτερες ανάγκες για περισσότερα θερμαντικά σώματα.

Παράγοντες που παρακολουθούν τις εξελίξεις επισημαίνουν ότι ήταν προτιμότερο τα 60 εκατ. ευρώ που δεσμεύτηκαν για τις θερμάστρες να δίνονταν ως κεφάλαιο κίνησης.

Και αυτό γιατί, όπως λένε, το πρόγραμμα με τα 330 εκατ. ευρώ δεν φτάνει…

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων